Pussycat pussycat where are you?

Viccie

MF veteraan
Donateur
8 mrt 2003
45.304
42
Breda
Alles heeft ze overleefd... mijn gestuntel toen ik net m'n rbw had, wegrijden in de 3de versnelling, bepaalde huisgenotes die er al rondjes mee reden voor het rbw een feit was, schijfremsloten, vakanties in italie en frankrijk, weekendjes ardennen en eifel, rustige toerritjes, circuitdagen, stadsverkeer, snelwegen, zandpaden, op en neer naar parijs, diverse lekke banden, divers ander onheil onderweg :+

En nu... nu rest er nog slechts een lege plek op haar oude vertrouwde slaapplaatsje. Geen gemiauw meer als ik d'r 's ochtends nog even aai voor ik naar het werk ga. Geen smachtende blikken bij de eerste zonnestraaltjes van het jaar. Mijn poesje is zomaar weggelopen zonder gedag te zeggen -O- Wie weet vind ze de weg naar huis nog, wie weet zoekt ze een rustig plekje om te sterven '(

En aan degene die mijn cat gejat heeft: ik hoop dat je een langzame pijnlijke dood sterft als mijn poesje je met je ruggegraatloze grijpgrage vingertjes om de grootste paal vouwt die er in den haag staat :(
 
Laatst bewerkt:
het is niet waar, je CAT gejat......
ik ga vast de dierenbescherming bellen,
de klootzakken,

succes met je te hoge bloeddruk op dit moment
 
je poes is weggelopen en je cat is gejat???? :?

of heeft er iemand met z'n vingers aan je poes gezeten??

geef is wat meer info
 
ALWEER?!

wat is dat voor een klotedorp waar je woont man!

deze keer is het ze dus gelukt...
succes met de verzekering dan, al zal de emotionele waarde hoger zijn dan de dagwaarde.

-O-
 
Een aangrijpend verhaal... ;(
Ik hoop dat je een diefstalverzekering hebt.
Mijn motor staat in de Citybox.
 
Potdorie... Dat is al de tweede keer in korte tijd dat ze niet met hun poten van je motor af kunnen blijven...

RIP en sterkte met de verzekeringsafhandeling alvast...!
 
oh oh den haag, klote stad achter de duine -O-
full



klote Vic!
 
Laatst bewerkt:
Je hebt het mooi verwoord . Enneh , de volgende motor onder stroom zetten ? 220V is misschien niet genoeg , krachtstroom geeft een gegarandeerd resultaat . Sterkte ermee
 
Hey balen Vic! Hoop ook inderdaad dat ze geen plezier van hebben. Iemand motor stelen is gewoon triest. :( Sterkte!
 
Sterkte!

Kenteken? Kleurstelling? Jaartal? Foto?
Al geef ik het weinig kans. Is waarschijnlijk al overgespoten. :(

MY-43-BZ
Zilvergele yamaha thundercat uit 1997

Opvallende dingen:
-donker MRA ruitje
-blauwe kuipschroeven
-laser uitlaat
 
Terug
Bovenaan Onderaan