Pussycat pussycat where are you?

I thought I taw a puddytat! :?

Tweety.gif


-O- maar zoals ik op msn al zei: balen Vic :j (hopen dat ze 'm niet vinden :X )
 
Balen Vic,
Maar zie het zo met jouw mazzel, vinden ze hem net niet total-loss terug. (en anders zorgt de verzekering daar wel voor )
 
Hee Vic, da's mooi klote zeg!! :X Wat een asocialen lopen er rond op de wereld!! B|

Sterkte! Hoop dat je snel weer kan rijden! :]
 
klote zeg! Lijkt me verschrikkelijk als je fiets op een dergelijk risicovolle plek moet staan! (want niet de eerste keer)
 
Niet om verwijten te maken hoor, ze moeten gewoon met hun fikken van je spullen afblijven. Maar hoe stond hij op slot? neem aan dat je hem na 2 keer toch wel verankerd had?
 
-O- Alweer ?? Gejat, omgegooid, weer gejat. Mooi klote Vic :( :(

Ik hoop dat je eruit komt met je verzekering.

Misschien toch maar verhuizen een keer of een heeeeeeeeeeeele dikke grote meneer als oppas naast jullie motoren zetten.
 
Misschien een idee om een garage in de buurt te kopen/huren?

Dit helpt aangezien ze de motor dan niet zien staan.
Mijne staat ook in een berging in den haag en nie eens op slot.... |(
Nu heb ik ook een K100 die vrij oud is, maar ok....
Vanaf vandaag doe ik er maar weer een slotje om ;)

Ik lees wel vaak dat motoren worden gestolen in Den Haag, vaker dan waar dan ook eigenlijk.....

Lijkt wel of er hier een bende actief is.
Mocht je bij mij in de buurt wonen, dan kan je de nieuwe motor wel in mijn berging stallen...
Er is naast die van mijn vriendin en die van mij nog net plek voor 1 andere.

Laat maar horen of je dit wil, ik woon aan de Hengelolaan.
 
ff gokken, Duindorp??? :?

Dit is echt rottig voor je, hopelijk zul je snel een andere katje vinden... ;)

*kuch Rade's *kuch. Als hij in Puindorp had gestaan was hij afgebrand, niet gejat :X

Kut voor je Vic, kan je je motor daar niet aan een lantaarnpaal oid vastzetten? Of anders een grondanker maken?
 
Laatst bewerkt:
@ Viccie: klote voor je!! Hopen dat je goed verzekerd bent en succes met alle afhandelingen!


@ Mini Mistress: Je hebt mijn quote gejat -O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan