Putoline Challenge augustus in Spanje?

Putoline challenge in Spanje eind augustus?

  • Ik zou mee gaan, volledig pakket

    Stemmen: 4 36,4%
  • Ik zou mee gaan, alleen baanhuur+transport+box

    Stemmen: 1 9,1%
  • Andere week in augustus, dan zou ik mee gaan

    Stemmen: 2 18,2%
  • Andere week in juli, dan zou ik mee gaan

    Stemmen: 1 9,1%
  • Doe mij maar 1 dag rust er tussen, dan zou ik mee gaan

    Stemmen: 2 18,2%
  • Ik zou niet mee gaan, te duur

    Stemmen: 1 9,1%
  • Ik zou niet mee gaan

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    11

Fastmarky

IDC Supersport 600 #77
13 mei 2003
2.111
88
Ede (Gelderland)
Facebook
Instagram
Onderstaande nieuws wil ik de racers hier niet onthouden en hoop daarom niet dat dit als Spam wordt gezien (zou zonde zijn, we kunnen toch al weinig racen dit jaar!)

NIEUWS ! Plannen voor Putoline Challenge in Augustus 2008 in Spanje !

Via mijn sponsor Docshop Racing hoorde ik dat men (achter de schermen) hard bezig is met het onderzoeken van de mogelijkheid van het organiseren van een Putoline Challenge, welke plaats kan vinden in één week in spanje op het circuit van Cartagena.

De keygegevens zijn:

Datum: laatste week van Augustus 2008:
Deelnemers moeten een B- of C-licentie hebben- A-licentie kan niet meedoen !

Er wordt 5 dagen gereden in 4 groepen van maximaal 30 rijders ! :

1. Supercup 600 A
2. Supercup 600 B
3. Powercup 1000 A
4. Powercup 1000 B

Programma:

dag 1: iedere groep 4 vrije trainingen van 25 minuten
dag 2: iedere groep 4 kwalificatietrainingen van 25 minuten
dag 3: iedere groep 4 races van 10 of 12 ronden
dag 4: iedere groep 2 vrije en 2 kwalificatietrainingen van 25 minuten
dag 5: s"ochtends: warm-up voor iedere groep
s"middags: ENDURANCE RACE over 4 uur

Bijkomende features:

Prijzengeld voor de eerste 10 in iedere groep: € 200, 150, 100, 70, 60, 50, 40, 30, 20, 10
Bekers+ bloemen + champagne op podium voor iedere groep
GÉÉN ENKELE GELUIDSBEPERKING !
Goed weer; temperatuur tussen de 24 en 28 graden !

Veiligheid:Medische verzorging met eigen dokter en fysiotherapeut, 2 Ambulances, marshalls met drie per post, totaal 25 stuks, tijdwaarneming enzovoort. Cartagena is een internationaal circuit met een europese homologatie en gewend aan het uitvoeren van europese- en spaanse kampioenschapsraces.

Deelnameprijs voor hele week: inclusief MOTORTRANSPORT heen en terug naar Cartagena en BOXHUUR ( 4 rijders in 1 box) € 900,00
(transponderhuur separaat als in nederland)

HIERVOOR RIJDT JE DUS 4 RACES EN EEN ENDURANCE !
(REKEN MAAR EENS UIT WAT DAT IN ASSEN ZOU KOSTEN)
(4 x racedag, 1 x endurance, 5 dagen boxhuur)

Het enigste wat je dan ter plaatse nog nodig hebt is een hotel, lunch, avondeten en vervoer. Dit moet je in Nederland natuurlijk ook doen, in Spanje kan je dit zelf regelen zoals je in nederland ook zou doen, maar men denkt ook een totaalpakket wat aangeboden wordt, dan ben je in 1 keer van elk geregel af:

Dit pakket bestaat uit:

6 nachten in een 4- persoons appartement in nieuw resort op 20 minuten van circuit.
5 dagen lunch op circuit- salade, water, brood, pasta en koffie.
6 avonden avondeten in spaans specialiteitenrestaurant, 4 voorgerechten( tapas)+ hoofdgerecht (vlees of vis), dessert + ALLE DRANK(water,bier,wijn)
7 dagen huurauto op basis van bezetting van 3 tot 4 personen in 1 auto.

En dit wordt door de organisatie aangeboden voor een totaalprijs per persoon van € 600,00 (dit geldt ook voor meereizende begeleiders)

Enige wat je dan nog moet doen is nog een retourvlucht uitzoeken ( vanaf Düsseldorf, Dortmund, Weeze, Amsterdam Eindhoven, of Rotterdam) kost tussen de € 150 en € 250.

Benzine kan je op het circuit tanken bij de organisatie ad € 1,35 per liter. Banden kun je kopen op het circuit bij de organisatie tegen speciale lage prijzen. Er is een monteurscrew aanwezig voor hulp bij technische problemen (en evt crashes) !!

Vragen:

- zouden jullie hiervoor inschrijven ?

- wie wil er so wie so mee ?

- wat vinden jullie van de mogelijke datum ? Voorstel is laatste week augustus. Alleen door de weekse dagen of ook weekenddagen?
Mogelijkheden:
maandag tot vrijdag of
woensdag tot en met zondag of
elke andere variatie?

- welke problemen zien jullie ? Suggesties?

Als de KNMV-cup niet doorgaat na 3 mei, lijkt me dit een goede kans om een leuke kampioenschapsweek te rijden voor een nette prijs.
Wie zou er inschrijven?
 
Laatst bewerkt:
Ik doe wel mee.

Ik zou willen voorstellen om het misschien iets eerder in augustus te doen ivm bouwvakkend nederland.

En hoe zit het met het meenemen van partner (de niet race kosten zeg maar)
 
Als de KNMV-cup niet doorgaat na 3 mei, lijkt me dit een goede kans om een leuke kampioenschapsweek te rijden voor een nette prijs.
Wie zou er inschrijven?
Ook al gaat de Cup door, dan lijkt me dit nog een zeer concurrerend evenement met op het eerste gezicht een hoop positieve aspecten. Redelijk complete informatieverstrekking.
Enige verbeterpuntje zou idd verplaatsing naar de bouwvakvakantie zijn.
 
Laatst bewerkt:
ik zou het wel gaaf vinden hoor :Y prijs is best goed en als je dan ook echt veel kunt rijden...
 
Als dit volgend jaar weer zo is, schrijf ik me gegarandeerd in. Dit jaar zit ik al aan m'n limiet qua dagen -O-
 
Ziet er heel mooi uit. Voorkeur van maandag tot vrijdag. Wanneer is het zeker dat dit doorgaat?
 
Klinkt goed allemaal.
Maar ik wacht toch eerst de cup af.
Als alles mis gaat de 3e mei dan zien we dan wel weer.

Maar voor de meeste rijders die kinderen hebben en getrouwd zijn is het beter
om buiten de bouwvak te gaan.
In de vakantie ga ik met vrouw en kinderen op stap en ik weet zeker dat ze niet zit te
wachten op een week circuit in Spanje zeg maar.

Voordeel is wel dat Lausitzring ook al niet doorgaat.
Dus heb wel een goed verhaal, om nu dan wel te gaan.

Dus als het mis gaat en daar ga ik toch eigenlijk niet van uit dan zou het een mooi alternatief kunnen zijn.

Zal er graag en keer willen rijden indien mogelijk. :9~

Maar vergeet niet ik heb ook erg veel zin de cup races hoor. *O*
 
DARE in oktober gaat gewoon door en kun je je voor inschrijven, altijd leuk als seizoensafsluiting, zie de site van www.doschop-racing.com en ook voor meer info, zie het blad MOTOR van deze week :-)
(op mijn site heb ik het artikel ook in PDF formaat staan) ;)

Over de Putoline challenge en het doorgaan daarvan is nog niets bekend, maar gezien het aantal stemmen en replies is er weinig animo helaas '(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan