Qmusic cadeau inzamelactie 2012!

Status
Niet open voor verdere reacties.

bibilicious

MF veteraan
3 sep 2009
19.605
1
Rotterdam
Het jaar is weer bijna ten einde en de feestdagen staan weer voor de deur.

Nu heeft Q music een actie in het leven geroepen voor de minder bedeelden onder ons.
Zij verzamelen tot en met 20 December, cadeaus bij de grootste kerstboom ter wereld in IJsselstein.

http://www.q-music.nl/page/qkerstkado

Het lijkt mij leuk om hier vanuit MF een kleine financiële inzamelingsactie te houden.
( Al is het redelijk kort dag )

Het idee is om tot zaterdag 15 december wat geld in te zamelen op een rekening.
( hiervoor wil ik mijn eigen oude betaalrekening openstellen )

De rekening gegevens volgen via PB na aanmelding. ( ook via PB )

Na de inzameling wil ik graag op 15 - 16 December de inkopen gaan doen.
(hulp met inkopen is altijd welkom)
Voor zo min mogelijk zo veel mogelijk leuks kopen is het idee.

Maandag avond 17 december zullen de cadeaus in IJsselstein worden overhandigd.
Misschien is leuk als we dit kunnen doen met een leuke stoet motorrijders :)

Ik weet dat er veel van jullie sceptisch zullen zijn als het gaat om geld overmaken naar iemands prive rekening. Maar ik kan jullie verzekeren dat er 100% openheid van zaken zal en kan worden gegeven.
Alle bonnen van de aankopen zullen worden bewaard, inzage op de rekening is ook geen probleem.

Lijkt het je wat om mee te doen en wil je een bijdrage doen? Stuur dan even een PBtje.

Heb je nog andere ideeën, dan hoor ik dat natuurlijk ook graag :)

Woon je in de buurt ( omg Rotterdam zeg maar ) en je wilt persoonlijk een cadeau komen afgeven, dan mag dat natuurlijk ook.
Niet inpakken, want dat schijnen ze daar zelf te doen.

Van hieruit rij ik zelf met de auto naar de verzamelplek waar mensen uit rdam e.o kunnen aanhaken.
( hoe moet ik anders al die cadeaus vervoeren :) )

Verwachte uiterlijke aankomst locatie IJsselstein : 20:00 - 20:15

Verzamelpunten:

Vanuit Rotterdam:

Carpool A15-Papendrecht. ( vertrek 19:30)

http://www.parkeerlijn.nl/carpool/papendrecht/carpool-papendrecht-a15n214/

Laatste verzamelpunt voor IJsselstein is uiterlijk 20:00 @
http://maps.google.be/maps?q=Van+de...ns+Bernhardstraat,+Vianen,+Nederland&t=m&z=15




Als je niet mee wilt doen kun je altijd nog onvrijwillig geld doneren om nog een kamper voor een miljoen te helpen verkassen.. |(

Heb ons al aangekondigd :)


Q-music NL

Hoi Bianca,

Wat tof dat jullie meedoen! Wist je dat er een drive-in is voor kado's? Dat is misschien wel tof voor alle motoren!

Groeten,
Q-music


Ik en zij verwachten nu natuurlijk wel een hels kabaal in die drive in!









Deelnemers so far: ( correct me when wrong )
Bibilicious - rijdt mee - donatie binnen
Kiki - rijdt mee - donatie binnen
Dopey - Rijdt niet mee - donatie binnen
DKP - Rijdt mee - donatie binnen
jansen007 - rijdt niet mee. - donatie binnen
MeillinkCC - Rijdt mee - ?
Crazy987 - rijdt mee - geen donatie
Willem gsx - ovb - donatie binnen
Paul K - ?? - ??
Micb - ovb - geen donatie
SoezieQ - rijdt niet mee - donatie binnen
1961_Erik - rijdt niet mee - donatie binnen
Dilano_j - rijdt mee - donatie
Hans89 - Rijdt mee - Donatie binnen
Schoonmoeder - Rijdt niet mee - Donatie binnen
Moeder - rijdt niet mee - Donatie binnen
MSTX - Rijdt wel/niet mee - donatie binnen
Mr Fudd - Rijdt wel/niet mee - donatie binnen
Roelley - Rijdt mee - donatie binnen


De financiële opbrengst tot nu toe: ( excl de nog verwachte bijdrages )

€ 175,84


Update: 14/12

Werd vanmiddag gebeld door de productie van Q.
Er zal iemand klaar staan met een microfoon bij de Drive In als je aankomen.
En.. (maar dit is nog niet helemaal zeker, hebben we nog contact over ) we mogen misschien een rondje maken door de Q tent met de motoren.

Will keep you updated :)

Update: 15/12

De aangekochte spullen!!

http://s76.beta.photobucket.com/user/crazydutchwoman/library/
 
Laatst bewerkt:
:^

Of ik kan meekomen, hangt natuurlijk af van hoe laat ik er geraak. Moet dus om 13:30u bij de notaris zijn, en weet niet hoe laat we met die motorstoet zouden vertrekken, en vanaf welk punt.
 
:^

Of ik kan meekomen, hangt natuurlijk af van hoe laat ik er geraak. Moet dus om 13:30u bij de notaris zijn, en weet niet hoe laat we met die motorstoet zouden vertrekken, en vanaf welk punt.

Kun je het redden om tussen 17:00 en 18:00 hier te zijn? Dan mag je hier wel mee eten.
Snelle hap. ( ALs je eerder kunt zijn is helemaal mooi )

Rijden we van hieruit naar het verzamelpunt. ( nog nader te bepalen )
Inzameling van cadeaus is tot 21:00.
 
Kun je het redden om tussen 17:00 en 18:00 hier te zijn? Dan mag je hier wel mee eten.
Snelle hap. ( ALs je eerder kunt zijn is helemaal mooi )

Rijden we van hieruit naar het verzamelpunt. ( nog nader te bepalen )
Inzameling van cadeaus is tot 21:00.
Als ik de snelweg neem (vanaf Antwerpen dan), en een tussenstop maak bij Kiki ben ik er op 2:30u tijd, dus dat zie ik best lukken :Y
 
Van mij naar Rotterdam is een uurtje ongeveer :Y
59,9km op 53minuten tot bij Bianca ;) (via de snelweg dan)

Edit: Snelwegen vermijden geeft 75,6km op 1:49u :o
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik reken altijd de stoplichten in R'dam mee _O- Dan ben je wel iets langer onderweg :+
Naar hetgeen ik vernomen heb zou maps.google daar toch redelijk nauwkeurig rekening mee houden? Die geven iig altijd meer tijd aan dan mijn gps, en die komt idd altijd wel wat te kort uit, onder andere door lichten.

Nou ja, met dit weer rijden we sowieso ook wel rustiger aan natuurlijk :Y
 
Naar hetgeen ik vernomen heb zou maps.google daar toch redelijk nauwkeurig rekening mee houden? Die geven iig altijd meer tijd aan dan mijn gps, en die komt idd altijd wel wat te kort uit, onder andere door lichten.

Nou ja, met dit weer rijden we sowieso ook wel rustiger aan natuurlijk :Y

Mijn gps geeft altijd 50 minuten aan, maar reken toch altijd zelf wel op een uur ongeveer :Y Maar zal ook een beetje afhankelijk zijn van waar in Rotterdam natuurlijk :]
 
Ik reken altijd de stoplichten in R'dam mee _O- Dan ben je wel iets langer onderweg :+

Zei omgeving Rdam he ;) Woon niet in Rdam. zelf.
Nieuw-Lekkerland is waar je dan moet zijn.

Moet ik op jullie beiden rekenen met eten dan? Of eten jullie zelf wat?
Niet dat ik straks op maandagavond ook nog voor een weeshuis aan voedsel kan gaan klaarmaken ( weet niet wie er verder nog allemaal van plan waren aan te haken :+ )
 
Zei omgeving Rdam he ;) Woon niet in Rdam. zelf.
Nieuw-Lekkerland is waar je dan moet zijn.

Moet ik op jullie beiden rekenen met eten dan? Of eten jullie zelf wat?
Niet dat ik straks op maandagavond ook nog voor een weeshuis aan voedsel kan gaan klaarmaken ( weet niet wie er verder nog allemaal van plan waren aan te haken :+ )
Kan ik dat later laten weten? Als het voor Kiki goed is (op voorwaarde dat ik tijdig kan vertrekken) zou ik daar toch effe binnen willen springen om op te warmen, denk dat het nodig gaat zijn :+ Als ik zie dat ik niet vroeg genoeg kan vertrekken, zal ik een punt met haar afspreken waar ze kan aansluiten.
 
Kan ik dat later laten weten? Als het voor Kiki goed is (op voorwaarde dat ik tijdig kan vertrekken) zou ik daar toch effe binnen willen springen om op te warmen, denk dat het nodig gaat zijn :+ Als ik zie dat ik niet vroeg genoeg kan vertrekken, zal ik een punt met haar afspreken waar ze kan aansluiten.

Geen probleem.
 
Misschien bij Ijsselstein ook nog ergens een tussenstop zoeken, dat daar ook nog mensen aan kunnen haken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan