Qua motor een stapje terug gedaan?

Die zal vast al vaak zand gehapt hebben met het mountainbiken dan :+

Ehm ja ... het doodsverachtings-gen is bij hem wat dominant aanwezig :) Hij heeft ook een hele lading beschermengeltjes lijkt het soms wel :)

Soms lijkt het weleens of je niet valt als je maar niet bang bent om te vallen, maar als het dan misgaat kan het ook een flinke klapper zijn :(
 
Ben van een BMW K1100LT terug gegaan naar een SV650 K4... valt eerder onder de noemer een grote stap voorwaarts :P :+

En ik heb er zeker geen spijt van })
 
Van een TL1000R naar niets ;( ;( :)









Vorig jaar van een VTR1000F naar RF600R Kwa vermogen heeft de RF iets minder dat zal je niet merken. Maar kwa koppel was het om te janken en in de stad werd je moe van het schakelen. Maar in de bochten heerlijk. Wat ook al gezecht is, een 600tje gaat toch vervelen op een gegeven moment. Dus na een half jaar maar weer een dikke twin gekocht. Weet nog niet wat ik volgend jaar ga kopen. Iig iets lichters dan die TLR was. Maar dan bedoel ik ook echt lichter op gewicht. Koppel en vermogen wil ik niet meer op achteruit gaan. 1 keer gedaan maar nooit meer!! Misschien een GixxerK4 of ZX10 we zien wel. Eerst maar verhuizen naar de andern kant van de wereld. 8-) *D :P
 
Laatst bewerkt:
Ik ben van een TL1000R naar een ZX9R(2002 model)gegaan. Ik heb er nu 3500 km mee gereden en heb er geen moment spijt van. De TL was gewoon bruut maar de ZX9R heeft veel meer souplesse. Ik zie het ook niet echt als een stapje terug maar een stapje opzij :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan