Quadro 4 630cc

NiceAndSlow

Die hard MF'er
3 sep 2014
411
24
wat vind men hier van

quadro_big_q.jpg
 
dat is gewoon een quat he zo te zien.
wel een mp3 en ik moet zeggen echt prachtig stoer ding.
nu nog met het blok van de gp800 geweldig.
 
Ja, heeft wel iets weg van een quad. Had nog een quad overwogen paar jaar geleden. Om naar
werk te gaan. Maar dan zo'n kawa 700 met v2 motor. Dan hebbie wat. Alles erop en eraan.
of Yamaha Grizzly 700. Tweede hands met weinig gelopen redelijk geprijdt.
maar dit model is zeer stoer en zit ook hoger en lekkerder als zo'n onderuit gezakte houding.
Ivm rugklachten.
 
Hoop dat jij je hele leven een engel boven je hoofd heb,tijdens file inhalen. Ik heb geen haast
en wacht wel in het rijtje. Rustaaaaaagh.
 
Dat was voor mij een verrassing toen ik met mijn nieuwe Piaggio MP3 Yourban LT tussen de file voor het stoplicht door reed dat die "smaller" voelde dan mijn Burgman 400. Had ik niet verwacht. Wat ik me later bedacht was dat dat met name op de snelweg een stuk prettiger zal voelen bij files, want daar moest ik met de Burgman vaak over de witte strepen of bijna dan. Met de MP3 hoef je je daar geen zorgen over te maken.

Maar terug naar het onderwerp: dit lijkt me een stuk safer dan een quad. Daar hoor je toch vaak over enge ongelukken bij het nemen van bochten. Maar deze zou voor mij persoonlijk een beetje "too much" zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik vindt hem echt gaaf !!
Kan er op de site nix van terug vinden, enkel een saai burgerding MET aanhanger, maar niet deze.

Nu is mijn frans ook K.. maar goed
 
Dan moet je zorgen dat je voldoende afstand houd en op blijven letten he.
Is geleerd met afrijden destijds, weet je nog??? Rocketheo.

Klopt volgens mijn ook. Zo'n quad stuurt totaal anders dan een drie wieler of die van de foto hier boven.
Dus echt veilig reiden is die quad niet. Maar wel kikken.
 
Dan moet je zorgen dat je voldoende afstand houd en op blijven letten he.
Is geleerd met afrijden destijds, weet je nog??? Rocketheo.

Klopt volgens mijn ook. Zo'n quad stuurt totaal anders dan een drie wieler of die van de foto hier boven.
Dus echt veilig reiden is die quad niet. Maar wel kikken.
Hij bedoelt natuurlijk van achteren worden aangereden op de motor. Achteraan een rij wachten, ik doe het niet.
 
Ziet er stoer uit, ik zou zeker geïnteresseerd zijn mits de voordelen van een scooter (tussen auto's door kunnen rijden, op de stoep kunnen parkeren zonder te hinderen vanwege te breed, bagageruimte groot genoeg voor wekelijkse boodschappen, vlot kunnen accelereren zodat je altijd vooraan kan gaan staan bij de stoplichten tussen de auto's, rijplezier) behouden zijn gebleven.
 
Wat mij betreft kun je de nadelen nog aanvullen met uiterlijk, imago en bescherming.
Ik zie een off road voor mensen met evenwichtsproblemen. :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan