Queen of the Stone Age!

Bert.....of Henk

MF veteraan
15 nov 2001
15.638
1
Tja, waarschijnlijk vergeefs maar wie is er geweest?

Het was grandiooos! Earthlings in het voorprogramma, nog met Beaver (uit Amsterdam!). Daarna The Queens!

Geweldige rock zoals het bedoeld is. Met Mark Lanegan en Dave Grohl. Je moet het gezien hebben! Waren er nog M-F-ers of was ik de enige 'lame guy'?



Ok, 'k geef toe, ben een beetje dronken. Max zou me eruit trappen als ik nu in zijn tent zat (ik kom nooit in Eindhoven :+ ).

Maar het was geweldig!

edit: o ja, was in de Melkweg. :z
 
Laatst bewerkt:
Die komen toch voort uit Kyuss :} :} als ik het goed heb ?
Ze komen trouwens ook naar Werchter en ik wil ze zeker zien, Kyuss is al serieus fantastisch goed, dus ik veronderstel Queens of the Stone Age ook !!
 
Jep ze komen ook naar Werchter!

en op werchter spelen ze met drummer Dave Grohl (van de Foo Fighters), die voor het eerst sinds Nirvana weer drumt.
 
Jep ze komen ook naar Werchter!

en op werchter spelen ze met drummer Dave Grohl (van de Foo Fighters), die voor het eerst sinds Nirvana weer drumt.
Inderdaad, hij drumt weer als vanouds. Daarbij ook nog Mark Lanegan (Screaming Trees). Qotsa heeft een paar leden van Kyuss. Bestaat helaas niet meer, 1 van de beste concerten die ik ooit gezien heb, was in '95 in Tivoli, echt super.

Earthlings had de oude zanger van het te vroeg overleden Wool.
 
was er ook.
speelden weer te gek! alleen het volume had wel iets harder gemogen.
maar qotsa stofige stoner :?
kan ik het toch niet helemaal mee eens zijn....
 
zondag arnhem: Rammstein met de Queens in het voorprogramma!!!

Paar jaar geleden Kyuss op Dynamo gezien, duurde maar een half uurtje voor de drummer zijn drunmstel over het podium trapte ne het concert daarmee beeindigde, maar was wel erg vettttttt...... :} :} :} :}
 
zondag arnhem: Rammstein met de Queens in het voorprogramma!!!

Paar jaar geleden Kyuss op Dynamo gezien, duurde maar een half uurtje voor de drummer zijn drunmstel over het podium trapte ne het concert daarmee beeindigde, maar was wel erg vettttttt...... :} :} :} :}
Dat is een line-up! Rammstein is echt rete-strak. Mmmmm, eens kijken, zal wel uitverkocht zijn....
 
Terug
Bovenaan Onderaan