quick question: fireblade

Caltrin

Die hard MF'er
30 nov 2003
503
0
Ik hoor hier net een verhaal.. maar ik betwijfel het gehalte der waarheid.

Is het uitzonderlijk "moeilijk" om een wheelie te doen met passagier?
Hoeveel "wheeliende" mensen kunnen dat op de tien?

Met passagier op een blade 260km/u op de teller, is dat haalbaar?

Ik weet er het fijne niet van, maar jullie misschien wel. :)
 
Wheely met duo is juist makkelijker (tevens ook weer moeilijker).

De wheely maken is het punt niet... hem behouden en veilig afronden met een duo is de kunst... :P

Die 260 als in op 2 wielen?
 
Met passagier is juist 'simpeler'. Hij gaat veel sneller achterover en dan is het een kwestie van je evenwicht houden.
Een wheelie met 260km/u is mogelijk ja, maar dan moet je van goede huize komen. Ik zie het niemand doen op een standaard blade in ieder geval. Ow ik las het verkeerd. Op 2 wielen met passagier moet kunnen.
 
op twee wielen, that is.. yes

Ag zo.. maar met een passagier waarvan je niet zeker weet of die de juiste positie zal (blijven) aannemen tijden het rijden op het achterwiel.. Doe jij het?
 
Die hoeft alleen maar stil te zitten en vast te houden...

O-)

Als hij/zij er afmietert door eigen toedoen,had diegene niet achterop moeten gaan zitten...(zie ook - the bitch fell of :+ )
 
pfff, mijn allereerste motorritje achterop bij mijn pappie op zijn gpz1000rx blaasde die al 260. Kunt beter maar alles meteen gehad hebben was de reden :}

nog steeds dankbaar; adrenaline genoeg voor 2 weken. Na een week begon ik geloof ik weer te praten...

(Ik was 14, mijn vader reed altijd streetfighter waar maar 1 persoon op kon, hij kocht toen maar een motor erbij waardoor ik meekon)

HET KAN DUS
 
Het gaat dus vrij snel.

Sowieso was het dom want zij had geen motorbroek aan, noch deftig schoeisel. Dit aan 260 per uur en al wheelieënd. :X
 
ik kan je wel vertellen dat ik met passagier (liefst lekker dik) erg snel een " hop" krijg als ik naar m`n 5 schakel. das ergens dik in de 230 ..op een fireblade 2001.
 
vraag dit eens aan kaasszje ;) heb vaak genoeg alleen de blauwe lucht en zijn achterhoofd kunnen zien :+ tot 180 op de teller op 1 wiel geloof ik.
en gewoon rechtdoor kan je idd flink hard ja.
 
vraag dit eens aan kaasszje ;) heb vaak genoeg alleen de blauwe lucht en zijn achterhoofd kunnen zien :+ tot 180 op de teller op 1 wiel geloof ik.
en gewoon rechtdoor kan je idd flink hard ja.
Ik ben onschuldig O-)

Laatste keer geloof ik iets over 210 heen met je achterop hoor :P

Maar ja dat gaat makkelijker met passagier, sterker nog als je goede passagier heb kan je ook zijn gewicht gebruiken om te sturen op je achterwiel, waardoor dit stuk makkelijker is dan zonder passagier.

Volgende keer bij afterparty van megameeting zijn, had je het in den lijve kunnen zien, toen met loes achterop :)

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan