Quickshifter triumph street triple

Björnvdbeek

Triumph street triple rs, Triumph daytona
5 sep 2021
66
44
Ik ben van plan een quickshifter te monteren onder mijn street triple uit 2007. Zijn er mensen wie hier ervaring mee hebben en welk merk quickshifter hebben jullie gemonteerd. Gr. Björn
 
Ik heb hem er onder laten zetten op mijn 2021 Street Triple R.
Heerlijke toevoeging is het, echt een aanrader!

Verder geen idee wat andere merken quickshifters doen.
 
Ik heb de orginele triumph variant op m'n 2013 street triple zitten.
Zat er al onder bij aanschaf, en ik vind het echt super.

Ook ik heb geen ervaring met andere merken.
 
Ik had goede ervaringen met de producten van Healtech, op mijn Tuono uit 2008. Geen idee of ze ook voor de Street triple beschikbaar zijn.
 
Ik ben van plan een quickshifter te monteren onder mijn street triple uit 2007. Zijn er mensen wie hier ervaring mee hebben en welk merk quickshifter hebben jullie gemonteerd. Gr. Björn
Ik heb een 2006 speed triple gekocht en daar zin er een van healtech op, ook via bluetooth af te stellen. Zijn niet de goedkoopste maar hij werkt perfect!
 
Ik had een originele van triumph (gemaakt door translogic) shifter op m'n 2011 street R zitten, werkte zo uit de doos goed, plug en play. Na het afstellen op de dyno wassie subliem.
 
Ik ben van plan een quickshifter te monteren onder mijn street triple uit 2007. Zijn er mensen wie hier ervaring mee hebben en welk merk quickshifter hebben jullie gemonteerd. Gr. Björn
De eerste Street t/m ca. 2011 heeft geen aansluiting voor een originele Triumph QS.
Die kan je in ieder geval van je lijstje halen, net als zo'n goedkopere look-alike hiervan.
Let hier goed op om teleurstelling te voorkomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan