Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Elctronisch schakelen, opgaand zonder koppelen met het gas vol open!Stomme vraag.
wasda
Volgens mij blijf je nog steeds zelf schakelen, er worden twee sensoren gemonteerd welke tijdelijk ontsteking onderbreken, zodat je met volg gas kunt schakelen.Elctronisch schakelen, opgaand zonder koppelen met het gas vol open!
En voila, je geeft zelf het antwoord alElctronisch schakelen, opgaand zonder koppelen met het gas vol open!
Sorry, klopt niet het gas moet NIET dicht( in het opschakelen) en je schakelt inderdaad in omgekeerd patroon( 1omhoog, rest naar beneden).En voila, je geeft zelf het antwoord al
tussendoor wel even gas dichtdraaien, hoor. Dus gas dicht > opschakelen > gas open > gas dicht > opschakelen > gas open > etc.
Als je dan ook nog eens upside-down schakelt heb je weer een klein beetje voordeel.
Elctronisch schakelen, opgaand zonder koppelen met het gas vol open!
Heb je dan een kickstarter,kontaktpunten,toeren en andere tellers met kabel etc..etc..,NEEEEEE NIET OOK OP ONZE MOTORS VAN DE ELECTRONISCHE ROMMEL !!! Zometeen hebben krijgen we ook al ecp en dat soort troep erop, gewoon ouderwets schakelen... en als je zonder koppeling schakelt hoe lang ben je van het gas af.... preciess maakt volgens mij geen reet uit
sorry, mea culpa.. Maar zullen je koppelingsplaten dat leuk vinden, met vol gas opschakelen? Levensduur van de platen is zeker geen issue op je circuitfiets?Sorry, klopt niet het gas moet NIET dicht( in het opschakelen) en je schakelt inderdaad in omgekeerd patroon( 1omhoog, rest naar beneden).
Op maandag 06 oktober 2003 17:50 schreef MarcoMonstro het volgende:sorry, mea culpa.. Maar zullen je koppelingsplaten dat leuk vinden, met vol gas opschakelen? Levensduur van de platen is zeker geen issue op je circuitfiets?
De theoretische voordelen etc. kan ik vinden op quickshifter.com , maar dat is marketing incl., dus iemand die het gebruikt ( eigenlijk alleen op circuit).sorry, mea culpa.. Maar zullen je koppelingsplaten dat leuk vinden, met vol gas opschakelen? Levensduur van de platen is zeker geen issue op je circuitfiets?
En een quickshifter betekent toch niet automatisch dat je ook upside-down schakelt? (kan het mis hebben, hoor)
Het feit dat je sneller op kan schakelen is een voordeel, dussssss.. Maar misschien moet je even uitleggen wat je met 'echt voordeel behalen' bedoeld. Zo op papier lijkt het voordeel namelijk vrij duidelijk.
JUIST!!Het systeem onderbreekt de ontsteking op het moment van schakelen. Dit is dus hetzelde effect als even gas los en weer volgas geven. Maakt voor de koppelingsplaten dus niets uit.
grazi! 't kwartje is hier nu ook gevallenJUIST!!
Man, waar heb je het over, lees eens het volledige topic, je bent over iets heel anders bezig!euhmz ik ben maar een brommerpikkie hoor... maar quickshift is reteslecht,
het is namelijk pas goed om te schakelen zonder koppeling als de tandwielen in het blok niet worden belast, oftewel je moet niet optrekken als je schakelt, maar ook niet AFREMMEN op het motorblok!!!
quickshift is leuk voor sprinters/circuitmotoren... maaruh... t is in princiepe gewoon een soort van veredeld schakelen zonder koppeling met gas helemaal dicht! dat houdt dus in dat je op het motorblok afremt (al is het heel kort, dat is te verwaarlozen qua snelheid) maar de tandwielen worden WEL belast!!! dus in princiepe is het nogal slecht zegmaar zo een beetje wel ja
maja... kzeg net... ben maar brommerpikkie... ey...
Hierop wil ik een antwoord,de rest gelieve zelf een topic te openen.De theoretische voordelen etc. kan ik vinden op quickshifter.com , maar dat is marketing incl., dus iemand die het gebruikt ( eigenlijk alleen op circuit).
Een soort" voor en na" dus, gaat meestal samen met de gereden tijden.