Quintez Radar Alert, iemand al ervaringen???

Redline Rider

MF veteraan
5 mei 2003
10.851
15
Ik reed gister met het blik naar de texaco, zie ik daar een reclame bord staan van quintezz http://www.geenboetesmeer.nl.

De eerste legale Radar Detector die ook mobiele controlles aangeeft. *O*

Heeft iemand al ervaring met dit apparaatje op de auto / op motor.


Voor 260 euro is het de moeite namelijk wel waard, en je heb meteen een degelijke kilometer teller aan boord 8-) + je kan zo goed als onbezorgt knallen :Y :]


resize.asp
 
Laatst bewerkt:
Hallo,
Ik heb een quintezz locater, deze zijn toch wel erg goed heb ik begrepen,alleen heb ik hem nieuw in de doos zitten aangezien ik hem niet kan gebruiken.

Ik weet niet of je nu op zoek ben of dat je er al een hebt, mocht je hem nog niet hebben de mijne is te koop.

Laat maar een berichtje achter als je meer info wil of wil weten wat ie kost.

email:gs_500_e@hotmail.com

Groeten,

 
Laatst bewerkt:
Hallo daar ben ik weer even over die Quintezz locater.

Ik zie dat jij hem voor € 260.00 kan kopen. als je wil ik heb hem hier dus nieuw in de doos liggen voor €190.00
scheelt toch weer een beetje hé!

ik hoor wel van je!

Groetjes,

 
Laatst bewerkt:
Hallo daar ben ik weer even over die Quintezz locater.

Ik zie dat jij hem voor € 260.00 kan kopen. als je wil ik heb hem hier dus nieuw in de doos liggen voor €190.00
scheelt toch weer een beetje hé!

ik hoor wel van je!

Groetjes,


De locater ontvangt niet de mobiele controles via TMC en aangezien er daar steeds meer van komen ;) ...
 
jaja tomtomerts moeten ook even patsen met hun poi`s :z

Dit is een gewoon een prima ding ontwikkeld voor maar 1 ding , piepen als je een radar nadert ,klaar.

Ik heb zelf een morpheus , en werkt hetzelfde als dit ding. Ik gebruik hem alleen niet omdat ik nu undertussen wel weet waar die krengen staan. Interesse iemand ?
 
jaja tomtomerts moeten ook even patsen met hun poi`s :z

Dit is een gewoon een prima ding ontwikkeld voor maar 1 ding , piepen als je een radar nadert ,klaar.

Ik heb zelf een morpheus , en werkt hetzelfde als dit ding. Ik gebruik hem alleen niet omdat ik nu undertussen wel weet waar die krengen staan. Interesse iemand ?


Ook geschikt voor het lokaliseren van mobiele controles? Geeft hij ook snelheid aan? Ik wil hem namelijk gaan gebruiken als dashboard.

 
Terug
Bovenaan Onderaan