Quintezz radar alert

geweldig filmpje, dat is 170 mph per uur is 260 kilomter per uur, als ik het goed heb, nu zal koos spee ervan lusten.steeds volgas is het mott000 :Y :Y :Y
 
Ik 'eurde van 'n kennis bij de pliesies dat ze tegenwoordig camera's hebben die tot 340 km/u nauwkeurig zijn. :Y

:W spaargeld! :W

Zeggen ze alleen maar om ons bang te maken......................hoop ik want anders ben ik m'n TVR alsnog kwijt -O- .
Maybe ff Ghostrider contacten of Topgear z'n busa mag lenen voor een test met die 340km/h flitskasten. :]
 
NIET KOPEN !!

Ik heb hem zelf wel, geen mobiele ontvangst terwijl ik wel in het TMC gebied zit.
8 van de 10 flitpalen kloppen niet, denk aan snelheidsfouten, rijrichting, enz...

Gewoon een zéér slechte database, je kan beter een PDA kopen en de locaties van flitspaal.nl inzettten.
Quintezz werkt met een eigen systeem en je bent dus afhankelijk van hun.

Die van mij mag je voor 90 euro kopen })
 
ok kristian daar hebben we wat aan. Kritiek hoeft niet altijd opbouwend te zijn.
Ik was daar al een beetje bang voor. Elke database valt of staat bij de invoer van de vereiste gegevens. Na jouw negatieve propaganda ben ik niet eens meer enthousiast voor 90 euro , sorry.

Marcel
 
ok kristian daar hebben we wat aan. Kritiek hoeft niet altijd opbouwend te zijn.
Ik was daar al een beetje bang voor. Elke database valt of staat bij de invoer van de vereiste gegevens. Na jouw negatieve propaganda ben ik niet eens meer enthousiast voor 90 euro , sorry.

Marcel

50 euro dan hahaha _O-
Kijk maar eens hoeveel er op Marktplaats staan, dat zecht genoeg. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan