Quoten sinds de update

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rutg3r

kloon
24 okt 2007
2.277
0
Heey, -PJ- uit het CBR600F/FS topic zei dat wanneer je iemand quote, het hele topic (alle 1000zoveel posts) onder je reactieveld wordt geladen... Ik quotte hem eventjes, en ja hoor, alle 2100 reacties van het CBR600F/FS topic werden geladen.

Is dit in te stellen bij voorkeuren/ profiel of iets dergelijks? Computer liep half vast (niet zo gek als je paar honder plaatjes moet laden }) )

Tnx!
 
ff geprobeerd, dat gaat inderdaad fout :Y
We gaan er naar kijken!

~[edit] Een workaround is in je "Voorkeuren" scherm de optie "toon laatste berichten" uitzetten
 
Laatst bewerkt:
En klopt het dat de notificatiemails geen topic onderwerp meer in het onderwerp van de mail zetten?

Dat quoten doet bij mij wel goed nu...

edit: hoor net van -PJ- dat ie t nog steeds heeft... maybe IE probleempje ik gebruik nl Firefox
 
Laatst bewerkt:
En klopt het dat de notificatiemails geen topic onderwerp meer in het onderwerp van de mail zetten?

Dat quoten doet bij mij wel goed nu...

edit: hoor net van -PJ- dat ie t nog steeds heeft... maybe IE probleempje ik gebruik nl Firefox
Ik heb ook firefox, werkt precies hetzelfde als bij internet explorer (behalve als ik motor-forum.nl op verbieden zet bij JavaScript blocker) maarja, dan kan ik al die smileys etc niet meer zien :P
 
ff geprobeerd, dat gaat inderdaad fout :Y
We gaan er naar kijken!

\[edit] Een workaround is in je "Voorkeuren" scherm de optie "toon laatste berichten" uitzetten
Ah oké, nu werkt het gelukkig naar behoren.

Het was niet mogelijk om in de verjaardagskalender te quoten en te posten.
Steeds liep de boel vast.

Bedankt voor de tip. ;)
 
Vroeg me al af waarom het zo traag was... Maar wel jammer, want opzich was dat handig bij het multi-quoten. 2100 berichten is echter wel wat veel van het goede, dus ik zet het maar uit :)
 
Vroeg me al af waarom het zo traag was... Maar wel jammer, want opzich was dat handig bij het multi-quoten. 2100 berichten is echter wel wat veel van het goede, dus ik zet het maar uit :)

Ik vroeg mij ook al af, waarom ik een zandloper kreeg bij het quoten.
Ik dacht eerst dat het aan mijn computer of IE lag.
Op een gegeven moment gebruikte IE 170MB geheugen :o

Dus uitzetten van "toon laatste berichten" is een work-around om het probleem tegen te gaan :?
 
Dat staat er toch? Dus ja :)

De problemen worden asap aangepakt, ligt momenteel bij de leverancier van de software.
 
Dit is tijdelijk verholpen door geen reacties te tonen, ongeacht je voorkeuren. Een permanente oplossing is al gemaakt, en zal een dezer dagen online komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan