Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Kweet niet wat ik fout doe, maar ik krijg dat quoten met die [ ] tags niet voor mekaar.
Tips??
Groetjesszz...
Het lukt mij vrij goed volgens mij....
Door poohbeer [Moderator] op 04-09-2001 10:27
lees vooral ook even de FAQ kloasje.. wel niet leten op de fouten en verkeerde verwijzingen erin
Ik geloof dakkut ga snappen!
Groetjesszz...
Inderdaad \"meester\" Pooh, ik klik op dat icoontje, vervolgens verschijnt dit schermpje, waarin ik mijn berichtje kan typen, maar volgens mij moet dan ook die quote tevoorschijn komen.
En dat doet die dus nie!![]()
HELLUP!!
Mijn compjoeter kennis is echt miniminimaal dus waarschijnlijk is het iets heel simpels.
Groetjes.
Dit kreeg ik als ik op het \'quote\' knopje klikte.Inderdaad \"meester\" Pooh, ik klik op dat icoontje, vervolgens verschijnt dit schermpje, waarin ik mijn berichtje kan typen, maar volgens mij moet dan ook die quote tevoorschijn komen.
En dat doet die dus nie!![]()
HELLUP!!
Mijn compjoeter kennis is echt miniminimaal dus waarschijnlijk is het iets heel simpels.
Groetjes.
En jij zit op de pc van een klant te internetten?Is hier op het werk. En dan nog bij een klant ook. Dan kan ik niet zomaar IE5.5 of 6 gaan zitten installeren.
Werkt gewoon hoor...let erop dat de tekst die je wilt quoten tussen de [ quote]
en [ /quote] staat!