quoten?

kloasje

MF'er
21 jun 2001
145
0
H,zand
Kweet niet wat ik fout doe, maar ik krijg dat quoten met die [ ] tags niet voor mekaar.
Tips??
Groetjesszz...
 
lees vooral ook even de FAQ kloasje.. wel niet leten op de fouten en verkeerde verwijzingen erin :)
 
Door poohbeer [Moderator] op 04-09-2001 10:27



lees vooral ook even de FAQ kloasje.. wel niet leten op de fouten en verkeerde verwijzingen erin

Ik geloof dakkut ga snappen!
Groetjesszz...
 
Ik geloof dakkut ga snappen!
Groetjesszz...

Nog een handige manier om iemands post volledig te quoten is volgend icoontje rechtsboven die post.
quote.gif


gelieve dan wel het nutteloze uit die quote te snoeien en deze desnoods zelf op te splitsen met extre quote-tags :)
 
Als ik dat icoontje aanklik komt er nix in mijn berichtenbeeldje, dus valt er ook nog nix te snoeien.
Of doek dan tog nog wat furkeert???
Groetjes.
 
je bent zeker dat je dat icoontje hier noujah , ginder best ver rechtsboven aanklikt? -> ^
dan zou het moeten werken
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad \"meester\" Pooh, ik klik op dat icoontje, vervolgens verschijnt dit schermpje, waarin ik mijn berichtje kan typen, maar volgens mij moet dan ook die quote tevoorschijn komen.
En dat doet die dus nie! :(
HELLUP!!
Mijn compjoeter kennis is echt miniminimaal dus waarschijnlijk is het iets heel simpels.
Groetjes.
 
Inderdaad \"meester\" Pooh, ik klik op dat icoontje, vervolgens verschijnt dit schermpje, waarin ik mijn berichtje kan typen, maar volgens mij moet dan ook die quote tevoorschijn komen.
En dat doet die dus nie! :(
HELLUP!!
Mijn compjoeter kennis is echt miniminimaal dus waarschijnlijk is het iets heel simpels.
Groetjes.


Werkt gewoon hoor...let erop dat de tekst die je wilt quoten tussen de [ quote] en [ /quote] staat!
 
Inderdaad \"meester\" Pooh, ik klik op dat icoontje, vervolgens verschijnt dit schermpje, waarin ik mijn berichtje kan typen, maar volgens mij moet dan ook die quote tevoorschijn komen.
En dat doet die dus nie! :(
HELLUP!!
Mijn compjoeter kennis is echt miniminimaal dus waarschijnlijk is het iets heel simpels.
Groetjes.
Dit kreeg ik als ik op het \'quote\' knopje klikte. :)

Kan me niet voorstellen dat het niet werkt. :?
 
Bij mij op het werk werkt het ook niet.

Misschien een IE4.0 of cookie probleempje ?
 
IE4.0 of cookie???? :?
Zoals gezegd, mijn compu kennis is zeer minimaal.
Kan ik daar wat aan doen met een bahco of een schroevendraaier??
Of wordt het een serieus karwei, waarbij ik een moker en breekijzer nodig heb??
Groetjes :z
 
Zonder twijfel een moker jobje kloasje.. breekijzer kan je wel achterwege laten.. heb je niet nodig.
 
IE4.0 ???????????????????????????????

jesus dat werd in het steneninternettijdperk gebruikt man...ga is een update halen })
 
Is hier op het werk. En dan nog bij een klant ook. Dan kan ik niet zomaar IE5.5 of 6 gaan zitten installeren.
 
Ja })
De hele werkplek wordt gewoon door de klant (detachering) geregeld en daar zit ook internet op dusssss. Wie ben ik om daar dan geen gebruik van te maken ? ;)

Ik moet hier ook nog wel eens serieus op Internet zijn, maar als ik dan toch bezig ben...... :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan