R.I.P. onbekende motorrijder

Status
Niet open voor verdere reacties.

Musicmaestro

MF veteraan
20 jul 2007
8.450
0
30/01/2008
Motorrijder komt om bij ongeluk N62

--------------------------------------------------------------------------------

Bij een ongeluk op de Tractaatweg bij
Axel is woensdagmorgen een 29-jarige
motorrijder uit Wachtebeke (B) om het
leven gekomen. Het ongeluk gebeurde
rond zes uur toen de motorrijder
frontaal botste op een personenauto.

Die werd bestuurd door een 25-jarige
man uit Terneuzen. Hij haalde twee
vrachtwagens in op een plaats waar dat
niet mag.

De motorrijder overleed ter plaatse,
de automobilist is naar het ziekenhuis
gebracht. De weg is enige tijd dicht
geweest voor onderzoek





HVZeeland - Nieuws en achtergronden rond veiligheid en hulpverlening in de provincie Zeeland

http://www.omroepzeeland.nl/Nieuws/NieuwsIndex.htm#3

Het had ook mij kunnen gebeuren, rijd ook regelmatig op deze weg, alleen een uur later.

Ik ken m wel, die jongen (de autobestuurder) had nog geen jaar zn rijbewijs. Het raakt me echt.

Veel sterkte voor de nabestaanden en voor degenen die m misschien kennen.
 
hoe triest ook, maar ongelukken waar je zelf niet bij bent betrokken, of als getuige bij was, mogen niet worden gepost op MF...

Logisch, anders blijf je bezig... -O-
 
kanker idioten die zomaar inhalen terwijl dat niet veilig is. ik wens je een langzame dood en veel zwarte dagen, kut automobilist! je wou zeker stoer doen dat je 2 vrachtwagens kunt inhalen. nou, mooi niet! en je hebt ook een onschuldige iemand vermoord. ga zo door... :(
 
kanker idioten die zomaar inhalen terwijl dat niet veilig is. ik wens je een langzame dood en veel zwarte dagen, kut automobilist! je wou zeker stoer doen dat je 2 vrachtwagens kunt inhalen. nou, mooi niet! en je hebt ook een onschuldige iemand vermoord. ga zo door... :(

Nou, nou. Da's ook weer een beetje grof.
Zeer domme fout idd. Waar die de rest van z'n leven mee zal moeten leven.
 
Laatst bewerkt:
Grof? De een denkt wat de ander zegt... en m.i. heeft hij nog gelijk ook. Wat dacht die snotaap wel niet? Hij had dood moeten zijn, niet die motorrijder
 
kanker idioten die zomaar inhalen terwijl dat niet veilig is. ik wens je een langzame dood en veel zwarte dagen, kut automobilist! je wou zeker stoer doen dat je 2 vrachtwagens kunt inhalen. nou, mooi niet! en je hebt ook een onschuldige iemand vermoord. ga zo door... :(

Net alsof jij je altijd aan de regels houdt...

Klote voor de nabestaanden, 29 zeer jonge leeftijd... En klote voor de bestuurder van de auto, probeer hier maar eens mee te leven... Tsja, die dingen gebeuren... *slik*
 
kanker idioten die zomaar inhalen terwijl dat niet veilig is. ik wens je een langzame dood en veel zwarte dagen, kut automobilist! je wou zeker stoer doen dat je 2 vrachtwagens kunt inhalen. nou, mooi niet! en je hebt ook een onschuldige iemand vermoord. ga zo door... :(



Pilletje vergeten ... :?
 
kanker idioten die zomaar inhalen terwijl dat niet veilig is. ik wens je een langzame dood en veel zwarte dagen, kut automobilist! je wou zeker stoer doen dat je 2 vrachtwagens kunt inhalen. nou, mooi niet! en je hebt ook een onschuldige iemand vermoord. ga zo door... :(
Als of de meeste motorrijders het altijd zo nauw nemen met de regels. :z
RIP en dat de automobilist z'n straf mag krijgen
 
echt triest...

het valt me wel op dat de auto ontzettend zwaar beschadigd is geworden, dat vertelt wel hoe groot de klap was....

een motor heeft niet veel massa.. dus..
 
kanker idioten die zomaar inhalen terwijl dat niet veilig is. ik wens je een langzame dood en veel zwarte dagen, kut automobilist! je wou zeker stoer doen dat je 2 vrachtwagens kunt inhalen. nou, mooi niet! en je hebt ook een onschuldige iemand vermoord. ga zo door... :(
Nee daarmee schelden is lekker! :r Zoiets wens je niemand toe, mafkees |( |(
 
Dat is inderdaad een flinke klap geweest, gelet op de schade aan de auto en de Deauville?

Sterkte aan de nabestaanden, weer zo'n triest bericht.

De automobilist heeft inderdaad een domme actie uitgehaald, maar het kan nooit zijn bedoeling zijn geweest om iemand dood te rijden.
Alsof motorrijders zich allemaal keurig aan de wet houden.
 
netjes gezegd Echo

de automobilist heeft een verkeerde keuze gemaakt, maar dit is natuurlijk nooit zn bedoeling geweest. Stomme actie, tragische gevolgen
 
Nah, also also also..........

Volledig overbodige opmerking !

kanker idioten die zomaar inhalen terwijl dat niet veilig is. ik wens je een langzame dood en veel zwarte dagen, kut automobilist! je wou zeker stoer doen dat je 2 vrachtwagens kunt inhalen. nou, mooi niet! en je hebt ook een onschuldige iemand vermoord. ga zo door... :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan