R.I.P. Sloopkogel - condoleanceregister

Geef aan of je woensdag 01-12-2021 komt


  • Totaal aantal stemmers
    22
Misschien handig om een bepaald (klein) bedrag per persoon in te stellen.
Anders kun je straks de hele Erasmus brug vol met kransen hangen... ;)
Haha dat is ook wel overdreven.
Ik ben van plan 5 a 10€ te doen. En heb al twee van 10€ binnen.

Rouwkransen zijn takken duur.... Dus ff zien hoe ver we komen.

Ik wil vrijdag gaan bestellen (bloemist moet ook voldoende tijd hebben natuurlijk), dus wat er tot die tijd binnen komt is mooi .

Ik zal iets met geel bestellen
 
Haha dat is ook wel overdreven.
Ik ben van plan 5 a 10€ te doen. En heb al twee van 10€ binnen.

Rouwkransen zijn takken duur.... Dus ff zien hoe ver we komen.

Ik wil vrijdag gaan bestellen (bloemist moet ook voldoende tijd hebben natuurlijk), dus wat er tot die tijd binnen komt is mooi .

Ik zal iets met geel bestellen
Stuur me maar een rekeningnummer Lisa, dan maak ik het over want Bart verdient een bloemenzee.
 
ze negeren elkaar dus dat zullen ze met een andere kat doen denk ik.
gezonde volwassen beestjes, een pikzwarte en een zwartwitte. Leven op water en brokjes en lopen lekker buiten
Als er echt niet iets mogelijk is, dan wil ik wel overwegen iets te proberen, maar de mijne vangen ratten, konijnen, fazanten, en andere in de weg lopende dieren. Bij ongeloof check oudere nacht-topics.
Naar mijzelf zijn mijn katten heel lief en aanhankelijk...., anderen moeten ze niets van hebben, dus negeren......, ik weet het niet...
 
Haha dat is ook wel overdreven.
Ik ben van plan 5 a 10€ te doen. En heb al twee van 10€ binnen.

Rouwkransen zijn takken duur.... Dus ff zien hoe ver we komen.

Ik wil vrijdag gaan bestellen (bloemist moet ook voldoende tijd hebben natuurlijk), dus wat er tot die tijd binnen komt is mooi .

Ik zal iets met geel bestellen
Denk dat je met €500,- al een heel eind komt. hoeveel Heb je al
 
Mijn innige deelneming voor Bart's broers, dochters en natuurlijk de rest van de familie.

Ontzettend naar nieuws en helaas niet geheel onverwacht. Ik ben vooral heel erg blij dat hij (hopelijk) rustig in zijn slaap is heengegaan in zijn eigen huis en zijn eigen bed (of bank).
Ik denk op de trap naar de wènkeldâh
 
Ik heb @Adriano even een privéberichtje gestuurd voor meer info.

Ik wil best een kleine inzameling starten en een goede bloemist in de buurt zoeken in namens MF / het NT een mooie krans te sturen.

Ik zal hier en in het NT even een tikkie plaatsen waarin je zelf een bedrag kan invullen.
Voor de mensen die geen tikkie willen, stuur een privébericht voor mijn rekeningnummer

Wil je mij alsjeblieft betalen voor "Rouwkrans sloop" via

_Deze link is geldig t/m 7 december_
👍🏼
 
Terug
Bovenaan Onderaan