R.I.P. Sloopkogel - condoleanceregister

Geef aan of je woensdag 01-12-2021 komt


  • Totaal aantal stemmers
    22
Een nacht verder sinds ik het nieuws hoorde en het land nog steeds niet helemaal.

@Adriano en @Stoffel en familie, heel veel sterkte met dit grote verlies.

candle GIF
dankje, tja het blijft voor hem op 140.446 posts staan op MF.
 
Mooi om alle reacties terug te lezen. Iedereen bedankt.
Hier een foto in betere tijden. Sloopkogel op de Gele Yamaha Vmax op een van de Vmax meetings die wij hebben bezocht.
Deze was in Alkmaar. Wij reden vaak samen. Ook naar landen als Spanje Italië Tsjechië. Mooie tijden hebben we samen gehad.
IMG_20211103_232406_596.jpg
 
Mooi om alle reacties terug te lezen. Iedereen bedankt.
Hier een foto in betere tijden. Sloopkogel op de Gele Yamaha Vmax op een van de Vmax meetings die wij hebben bezocht.
Deze was in Alkmaar. Wij reden vaak samen. Ook naar landen als Spanje Italië Tsjechië. Mooie tijden hebben we samen gehad.
Bekijk bijlage 1697921
Wat een mooi plaatje!
 
Misschien een idee om in de openingspost alle relevante info te plaatsen voor degenen die geïnteresseerd zijn?
Ik doel dan eigenlijk op plaats en tijdstip van plechtigheid, mogelijkheid om bij te dragen aan een M-F krans, of er mensen zijn die er naartoe gaan op de motor en dan vooraf afspreken...
 
Laatst bewerkt:
Misschien een idee om in de openingspost alle relevante info te plaatsen voor degenen die geïnteresseerd zijn?
Ik doel dan eigenlijk op plaats en tijdstip van plechtigheid, mogelijkheid om bij te dragen aan een M-F krans, of er mensen zijn die er naartoe gaan op de motor en dan vooraf afspreken...

OP is aangepast. Datum is erbij gezet, tijden en plaats volgen nog.

Ik heb via PM contact met @Adriano
 
Iedereen enorm bedankt voor de bijdragen!!!! :} Er is een enorm bedrag opgehaald.
De opdracht is inmiddels uitgezet en gaat aanstaande zaterdag bezorgd worden.

Ik heb één groot speciaal stuk namens ons allen besteld en een kleiner stuk.
De rest van het ingezamelde geld zal ik naar een goed doel overmaken of naar de persoon die de kat van Sloop gaat adopteren.
 
Jeetje, wat een naar bericht.
Gecondoleerd en heel veel sterkte voor @Adriano, @©Stoffel en de andere familieleden.

Sinds ik via het poezentopic er achter kwam voel ik me de hele dag al down.
Ik ken Sloop niet eens, en toch doet het me wat.

Ook 1 van mijn eerste contacten hier op het forum was van hem als vriendelijke begroeting hier op MF.
Ook in het poezentopic en nacht topic was hij actief (hoewel ik altijd braaf lig te slapen dan).

Weer heel mooi om alles te lezen hier aan initiatieven.
Wat zijn we toch een goed stel mensen bij elkaar hier op MF.

Je zal gemist worden @Sloopkogel '(
 
Rust zacht, Sloopkogel!

Zonder 'm persoonlijk te kennen, zal zn aanwezigheid tóch een gemis zijn. Er ging geen dag voorbij of je kwam wel een reactie van 'm tegen, in welke vorm dan ook. Al dan niet voorzien van een fotosoep, kattenfoto of update over zn schoonmaakster of het aantal Pitt'jes dat ie in huis had gehaald.

Tot ooit! Ofzo.. -O-


MF-oma eruit, Sloopkogel postuum erin ter herinnering en als eerbetoon?
 
Laatst bewerkt:
Shit. De man die ieder nieuw gezicht hier verwelkomde, die ik in meer topics tegenkwam dan wie dan ook en waar nooit een kwaad woord over is gezegd is niet meer. Ondanks dat ik hem niet persoonlijk kende verliest MF een terecht icoon, en dat doet toch pijn. Vaarwel, dikke-wandelende-kat-met-pijp-tophat-en-monocle. '(

Mijn oprechte condoleances en enorm veel sterkte gewenst aan iedereen die hier behoefte aan heeft. -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan