R.I.P. Sloopkogel - condoleanceregister

Geef aan of je woensdag 01-12-2021 komt


  • Totaal aantal stemmers
    22
@Sloopkogel's schoonzonen vroegen me hoeveel mensen er zouden kunnen komen.
Ik heb ze maar geadviseerd om de route te verlengen ivm met de verwachte opkomst. :Y
@Mr.Pickle : Misschien is het een idee om in de OP een poll op te nemen waarin iedereen die zeker van komt dit kan aangeven en ook zij die het van plan zijn maar nog niet zeker weten. Aangeven dat je niet komt lijkt me niet relevant.
Er is nog tijd en zij die erbij zullen zijn blijven dit topic wel volgen en hun plan aangeven.
Zo heeft de familie tenminste op tijd een goede verwachting wat er gaat gebeuren.
 
@Mr.Pickle : Misschien is het een idee om in de OP een poll op te nemen waarin iedereen die zeker van komt dit kan aangeven en ook zij die het van plan zijn maar nog niet zeker weten. Aangeven dat je niet komt lijkt me niet relevant.
Er is nog tijd en zij die erbij zullen zijn blijven dit topic wel volgen en hun plan aangeven.
Zo heeft de familie tenminste op tijd een goede verwachting wat er gaat gebeuren.

Even kijken hoe ik een poll kan toevoegen.

Edit: Done!

Graag de poll invullen.
 
Laatst bewerkt:
De bedoeling op de begrafenis is dat oom Adriano en oom Stoffel voorop rijden vanaf de kerk naar de begraafplaats, daarna de vrienden en de vrienden van MF erachter, dan papa met de zijspan en dan mijn man en ik beide op een motor erachter en daarachter mijn zusje met haar man en kids in de auto. Iedereen is welkom op de begraafplaats mochten ze dat willen, daarna is op de begraafplaats buiten ook het condoleren dit gebeurt dan met langslopen en groeten op ieders eigen manier van 1,5 meter afstand of meer…..
Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het graag…
 
Hierbij de beloofde foto, helaas van het kleinere stuk nog niks ontvangen.
De linten worden er nog aangehangen natuurlijk!

Iedereen enorm bedankt voor de bijdragen! Zo hebben we met z'n allen iets moois laten maken voor onze Sloop!
 

Bijlagen

  • motor bloemen.jpg
    motor bloemen.jpg
    376,6 KB · Weergaven: 72
Hierbij de beloofde foto, helaas van het kleinere stuk nog niks ontvangen.
De linten worden er nog aangehangen natuurlijk!

Iedereen enorm bedankt voor de bijdragen! Zo hebben we met z'n allen iets moois laten maken voor onze Sloop!
Wat ontzettend gaaf Lisa!! 💜

Zo blij als ik was dat ik woensdag roostervrij ben en daardoor Sloop een laatste eer zou kunnen bewijzen, zo erg baal ik nu. Gevalletje overmacht hier: geveld door een zware verkoudheid met Covid symptomen (ofwel vandaag 2x positieve zelftest....) hou ik me iig tot de officiële test in quarantaine en zal ik er in gedachten bij zijn.
Dank voor het delen van de link voor de dienst @Adriano !
 
Zo blij als ik was dat ik woensdag roostervrij ben en daardoor Sloop een laatste eer zou kunnen bewijzen, zo erg baal ik nu. Gevalletje overmacht hier: geveld door een zware verkoudheid met Covid symptomen (ofwel vandaag 2x positieve zelftest....) hou ik me iig tot de officiële test in quarantaine en zal ik er in gedachten bij zijn.
Dank voor het delen van de link voor de dienst @Adriano !
Ai, beterschap Marsian. Jammer. Maar via die dienst leer je m'n broertje nog beter kennen door de anecdotes van z'n lieve dochters.
 
Laatst bewerkt:
Is de dienst ook nog later ergens terug te kijken? De aanwezigen op de motor zullen daar niet veel van meekrijgen.
Op de website van de NGK staat onderaan een link waar je vorige diensten kan terugzien. Goed mogelijk deze dienst daar dan ook bij staat, maar weet ik niet zeker, misschien dat *ICE* dat weet.
 
Laatst bewerkt:
Op de site van de NGK te Maassluis vind ik het iig niet terug, die link. Wel een link om een preek terug te luisteren, maar naar ik aanneem, is dat toch niet hetzelfde als een uitvaartdienst toch?
Sorry voor de vraag, ik ben niet zo goed met kerkdiensten en zo..
 
Terug
Bovenaan Onderaan