R.I.P. superstock rijder assen gistere

Status
Niet open voor verdere reacties.

jurg

Die hard MF'er
16 feb 2004
356
0
veenendaal
gistere ben ik samen met een kennis naar de wk super bikes in assen, we zaten er nog geen kwartier of we kregen de schrik van ons leven. pricies voor onze neus gebeurde een dodelijk ongeluk. een motorrijder miste zijn rempunt en rij (naar schaten) met 250 het gras, in zijn poging terug op de baan te komen schoof hij onderuit terug de baan op! vervolgens kwamen er 2 rijders aan, nr 1kon hem maar net ontwijken maar nr 2 ging er vol over heen (nek/schouwder) race werd stil gelegt en na 10 min. klonk het itilianse volkslied terwel 2 mannen zwaar gewond werden afgevoerd '( laten kwam het bericht dat de rijden overleden was, van de ander werd niets verteld.

dit is iets van op je netvlies staat gebrand en je toch nog effe laat nadenken over de gevaren van motor rijden
 
nr2 zoals jij zegt is ghisbert van ginhoven

en met hem gaat het naar omstandigheden goed blauw plekken schaafplekken en een snee in zijn wenkbrauw
 
dat was ik als mede Mülheimer niet ik zat in de pitsstraat maar het eerste wat ik dacht "oh mijn god als ze nu maar niet daar op de tribune zitten, helaas dus wel :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan