R.I.P

Sterkte en veel suc6 met het zoeken van een n andere. Al zullen de pijnlijke gedachten altijd nog teruggaan naar het trouwe ros. :)
 
Heb je nog wel even van haar warmte genoten? ;)
Nee, serieus.. echt zonde joh. Succes met de afhandeling.
 
Je had hem na die brand niet voor ons af hoeven soppen hoor! *O* en als je het graag wilde doen, had dan het sop even weggespoeld... :Y

(klote voor je, wel goed dat ie all-risk was verzekerd, krijg je iig nog iets terug voor dit ongewenste kampvuur)

Succes!
 
warrom geen foto's van de fik zelf??
succes met het zoeken naar je tlr.

vfr

V vette
f fik
r racer
 
Laatst bewerkt:
Je staat met het "monstertje" ook al te "branden" in de film van Curver!!!! :) :)

Filmpje

Kijk maar vanaf 2:11

Grtz Eagle.

edit mooie helm trouwens!!! fijn he zo'n extra zonnebril erin!!
 
Laatst bewerkt:
Da's zonde zeg! Ik heb precies dezelfde (alleen zonder die brandplekken...)

Effe wat anders, sneeuwt t al bij jou? Hier issut nog 18 graden..

Groeten, Karl

EDIT: note to self, accu eruit halen in de winterstalling...
 
Laatst bewerkt:
kortsluiting sjezus mijn fiets staat beneden in de gang als dit bij mij 's nachts gebeurd brand de hele boel plat inclusief het gezin brrrrr moet er niet aan denken ;(

morgen maar ff een brandblusser halen
 
Da's zonde zeg! Ik heb precies dezelfde (alleen zonder die brandplekken...)

Effe wat anders, sneeuwt t al bij jou? Hier issut nog 18 graden..

Groeten, Karl

EDIT: note to self, accu eruit halen in de winterstalling...

Van jou horen we ook niet veel meer!!
 
Van jou horen we ook niet veel meer!!

Hey Nick!

Neej klopt! Beetje druk en beetje motorproblemen. Ik moet dringend één en ander aan de motor doen om weer veilig en betrouwbaar te kunnen rijden, maar daar zijn effe de middelen niet voor. Ik had me zelfs voor dat ritje vorige maand niet meer opnieuw aangemeld.

Volgend seizoen wordt het tijd voor nieuwe voorremmen, nieuwe achterband, nieuwe accu, nieuwe uitlaatdemper, carburateur schoonmaken en afstellen, kleppen stellen en vloeistoffen&filter. Dan kan de techniek er hopelijk weer even tegenaan (93dkm op de klok..) Maar je hebt wellicht de foto's van mijn kuipen en tank ook wel gezien, daar zit nog zát ruimte voor verbetering.

Alleen sparen gaat niet dus das effe lastig :+ We zien wel hoe het loopt. Ik lees heus nog wel mee in jouw topic op het andere forum hoor :)

Groeten, Karl

Ps, onchristelijk tijdstip, gauw naar bed
 
Zonde man! zag er voor de fik echt netjes uit :Y Wel een mooi sneeuwlandschap waar ie nu in staat!

OT:
Gewoon aanbieden op MP, TK Motor, lichte schade tussen voor en achterwiel :+
 
Sijit weer een NC24 minder :(
(worden zo wel heel zeldzaam)

Maar je hebt nog mazzel, voor hetzelfde geld was de motor helemaal afgebrand :+


Uhhhhh is de uitlaat nog goed? *D

50695606.jpg

Je had het kunnen verwachten want hier stond hij toch ook al een beetje in brand?? })
 
Laatst bewerkt:
Kunnen we RIP niet voorbehouden aan mensen die wellicht een dierbare verloren hebben ?
Lijkt me hard voor nabestaanden van bv Schetterbekkie om zo'n bericht te lezen en dan te zien dat het maar om een fiets gaat. En die is eenvoudig vervangbaar.
 
Kunnen we RIP niet voorbehouden aan mensen die wellicht een dierbare verloren hebben ?
Lijkt me hard voor nabestaanden van bv Schetterbekkie om zo'n bericht te lezen en dan te zien dat het maar om een fiets gaat. En die is eenvoudig vervangbaar.

:') nee ben het niet met je eens, zacht uitgedrukt.

ik vind dat je te veel waarde hecht aan de afkorting RIP :')
 
:') nee ben het niet met je eens, zacht uitgedrukt.

ik vind dat je te veel waarde hecht aan de afkorting RIP :')

Ach maakt niet uit hoor, is slechts mijn bescheiden mening. En je bent nog jong dus alles is humor. Maar idd, RIP betekent voor mij, en ik denk vele anderen, meer als wat stukjes ijzer.
En waar ik waarde aan hecht bepaal ik zelf, niemand anders, hard uitgedrukt.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan