"R" serie tas voor achterop duozit. Is d

Franzzz

Die hard MF'er
30 jul 2003
663
2
Heerhugowaard
Met de naderende TT lijkt het me makkelijk dat ik naast een rugzakkie een extra tas mee neem. Nu liep ik tegen de volgende tas aan, maar ik kan nergens afmetingen ervan vinden en vraag me af of dit een beetje werkt. En ik vermoedt, maar weet dus niet ckr, dat je hem kan bevestigen middels de lusjes die onder je duozitje zitten. Dus als iemand dat voor mij weet, ken ik besluiten hem eventueel te gaan halen dit weekendje. Gr. Frans
full

is niet zo groot,passen misschien wat papieren en een schijfrem slot in,maar verwacht geen inhoud waar je een olifant in kwijt kunt ;) .
ik heb er eentje,die ik op mijn R6 gebruikte voor mijn werk,dus papieren en een lunchpakket,tshirtje en wat kleine dingetjes,dan istie wel vol.

Lelijk tassie. Maar wat ik niet snap is dat je niet gewoon naar de winkel gaat om te kijken hoe hij bevestigd wordt en hoe groot hij is :? Je wilt het eerst op 't internet lezen en dan pas ga je naar een winkel om 'em te kopen???
Ik heb een R-rugzak, veel mooier en als ik 't zo van 't plaatje zie, groter qua inhoud.

Nou omdat de winkel mij gezegd heeft dat die niet meer verkocht worden niet meer besteld kunnen worden. En aangezien ik op een forum zit, waar redelijk wat "R" rijders zijn dacht ik hier mijn post te plaatsen.

moet je er eentje hebben dan,of kan je er nog aankomen?
anders heb ik er wel eentje,die ik niet meer gebruik.

Lelijk tassie. Maar wat ik niet snap is dat je niet gewoon naar de winkel gaat om te kijken hoe hij bevestigd wordt en hoe groot hij is :? Je wilt het eerst op 't internet lezen en dan pas ga je naar een winkel om 'em te kopen???
Ik heb een R-rugzak, veel mooier en als ik 't zo van 't plaatje zie, groter qua inhoud.

heb jij toevallig een foto van die R rugzak ik wil namelijk een compleet setje (rugzak t-shirt voor mij en mijn vriendin) kopen alleen wat is beter via de shop van yamha of gewoon bij een motorzaak bestellen?

kheb jammer genoeg geen foto van wat ik wil alleen in het blaadje dat ik heb staat het (en dan heb je dus geen scanner)

zal ff kijken of een digitale foto wat moois maakt *D

foto is btje gelukt nogal donker maar het valt te zien

full

het gaat dus om de shirts rechtsonder (en daarvan van de vrouwen de rechter en van de mannen de linker) en de rugtas rechtsboven ook

die zonnebril lijkt me iig ook wel wat :)

weet iemand waar ik dit allenmaal kan halen de site van yamaha gift shop geeft op dit moment een grote fout aan dus..

Terug
Bovenaan Onderaan