R1 1998 klein projectje

Status
Niet open voor verdere reacties.

600RR

Banned user
22 apr 2004
38.511
0
Amsterdam
Beste motor vrienden,

Hierbij bied ik mijn R1 uit 1998 aan. De motor heeft 2 weken geleden een grote beurt gehad inclusief kleppen stellen. De banden (Dunlop Qualifier II) zijn nog goed, hier heb ik slechts een maand en 1 circuitdag mee gereden. De km stand bedraagd 43000. De duo zit word ook los bijgeleverd!

70cb860727ca60e5c1b1dc4bf14032dd


Er zijn een aantal opmerkingen. t.h.v. het achterlicht is het ronde staafje aan het eind van het subframe gebroken, hierdoor zit de hotboedies undertail wat los (originele undertail wordt meegeleverd), dit is uiteraard te verhelpen door het aluminium even te lassen. De zijstandaard, hugger en Xenon zijn eraf gehaald vanwege de afgelopen circuitdag. Deze worden er uiteraard bijgeleverd. De kappen zijn beschreven met viltstift, dus als u mooie kappen wil zult u deze moeten overspuiten naar eigen wens of op e-bay een nieuwe set kopen voor ongeveer 300 euro. Ik heb geen zin om deze dingen zelf te doen, vandaar dat de motor ook weg mag voor een relatief lage prijs.

De technische staat van deze motor is absoluut zeer goed! Remblokken, schijven, balhoofdlagers, tandwielen en ketting zijn als nieuw en alle andere slijtage onderdelen zijn prima in orde. Technisch gezien dus een top fiets!

Vorige maand is de R1 bij HK suspension (een van de aller beste in NL) voorzien van Ohlins vering rondom en nieuwe olie.

Prijs: 2900 euro

Er zit voor 2500 euro aan opties op:

- Rizoma hanvatten
- Rizoma stuurgewichtjes
- Öhlins stuurdemper
- Termignoni carbon highmount
- Seatcover
- Undertail
- Kleine LED knippers
- Donker kuipruitje
- HEL stalen remleidingen
- LSL crash pad's
- Stompgrip
- Öhlins voorveren + achterveer (HK suspension)
- K&N luchtfilter
- Snelsluiters
- JT voortandwiel 14
- Tsubaki Racing Pro
- Stealth achtertandwiel 44
- Carbone lorraine gesinterde carbon remblokken

Meerprijs:

Termignoni demper: 200 euro
Set extra velgen, z.g.a.n. incl schijven: 250 euro
 
Laatst bewerkt:
Joh, dat zet je helemaal verkeerd neer!

Inclusief special effect kappen gesigneerd door beroemde MFH'ers :Y *O*

Kickje voor deze top bike :9
 
Volgens mij heb ik deze motor wel eens zien staan bij Bakker motoren te Zwanenburg klopt dat?

Als dat zo is zit ik te twijvelen of ik er een bod op wil doen....

Misschien heb je mijn rood/witte r6 daar laatst zien staan, rondom kapschade en een krom subframe ( lekker boeiend he :X )

:W
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij heb ik deze motor wel eens zien staan bij Bakker motoren te Zwanenburg klopt dat?

Als dat zo is zit ik te twijvelen of ik er een bod op wil doen....

Misschien heb je mijn rood/witte r6 daar laatst zien staan, rondom kapschade en een krom subframe ( lekker boeiend he :X )

:W
Nooit twijfelen. :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan