R1 1999 a.k.a. The Red Slut + aanhangwagen

Ampoliros

MF'er
10 sep 2004
77
1
Tiel
1000,-

Met kenteken en originele kappen!

Ze heeft 52dkm gelopen.

Laat ik er geen doekjes om winden, deze motor is 10 jaar lang "gebruikt" er is flink op geracet, gewheelied etc. Ze is een paar keer gevallen, en weer opgekrabbeld... Ze is keihard mishandeld maar leek ervan te genieten, want is "still ready for more". Ze reed voorop mee in de snelste groepen op verschillende circuitdagen, en dat kan ze nog steeds!

Gaat weg omdat ik volgend seizoen een motor wil, waar ook mijn vriendin achterop kan, en daarnaast wil ik gewoon wat moderners proberen. (De kont is aangepast, er is dus GEEN duo zit mogelijk meer)

Opties:

Moto-magic kontje, met BOS seatpipes (het kontje is "bruikbaar" maar niet erg mooi en wel beschadigd, voor de hobbyist)

Volledige set racekuipen + nog extra kuipen die je kan repareren / gebruiken.

Stalen remleidingen
Hyperpro stuurdemper
Hyperpro vering
Dynojet
Originele uitlaat (maar de seatpipes zijn over het algemeen overal bruikbaar, handig met de grondspeling)
2 sets velgen, waarvan 1 met opgereden dunlop gpracers, de andere set heeft nieuwe (1000km) PP 2ct's.

+ Zo goed als nieuwe aanhangwagen voor 2 motoren!


Originele kappen(zo goed als onbeschadigd), en een beschadigd, maar bruikbaar (moto-magic)kontje.


Motor zelf loopt en rijdt fantastisch, vering is perfect afgesteld.
full
 
Laatst bewerkt:
Geen woord gelogen in deze advertentie, deze slettebak van een fiets heeft veel meegemaakt maar is nog lang niet uitgeblust. Afgelopen mei kwam ze nog voor mijn GoPro langs op circuit!
 
Laatst bewerkt:
Puur uit interesse (ik rij ook zo'n hok) wat is de kmstand en is er al eens eens een ander blok onder gekomen?

60 k. Geen nieuw blok, blok draait nog altijd als een zonnetje, groter probleem bij deze motoren is de versnellingsbak, vooral tussen eerste en 2e versnelling. Maar dat gaat vooralsnog ook nog steeds goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan