Ik heb laatst een engels R1 via belgie ingevoerd.
Hij is van 1999, alle papieren en kenteken nu binnen.
Bij de proefrit merkte ik al dat hij in de 1e en tweede versnelling als ik langzaam rij dwz tot 1500 toeren de motor schokt, daarna heeft hij even nodig en bij 2000 toeren gaat ie perfect.
Bij een koude start wordt de 4e cilinder ook niet meteen warm, heb de bougies nagelopen alsmede de bobines.
ik heb het vermoeden dat de stationairsproeier dichtzit, maar kan het ook zo zijn dat de carbs gesynchroniseerd moeten worden want het lijkt mij een brandstofprobleem.
iemand nog een hint?
Hij is van 1999, alle papieren en kenteken nu binnen.
Bij de proefrit merkte ik al dat hij in de 1e en tweede versnelling als ik langzaam rij dwz tot 1500 toeren de motor schokt, daarna heeft hij even nodig en bij 2000 toeren gaat ie perfect.
Bij een koude start wordt de 4e cilinder ook niet meteen warm, heb de bougies nagelopen alsmede de bobines.
ik heb het vermoeden dat de stationairsproeier dichtzit, maar kan het ook zo zijn dat de carbs gesynchroniseerd moeten worden want het lijkt mij een brandstofprobleem.
iemand nog een hint?