R1 2000 4000,-!!!

5 okt 2009
33
0
Omdat ik terug naar school ga, en daarbij een auto nodig heb moet ik mijn motor verkopen.

Betreft een Yamaha R1, vorig jaar gekocht bij Motoport-echt (aankoopbon aanwezig)
Motor is afgeleverd met een beurt en is dit jaar niet veel gebruikt. wat feiten:

Kmstand: 42150 km
extra's : - Mivv Uitlaat
- Spyball alarm
- Kettingslot
- Undertail
- Kleinere knipperlichten.
- Voorband kan vernieuwd worden, achter kan nog minimaal 1seizoen mee

Aanschaf prijs 1jaar geleden: 5800,-

Motor is in zeer goede staat, en kan nog vele km's rijplezier bezorgen!, lak is in zeer goede staat! nagenoeg geen enkel krasje te bekennen.

Zoals in de titel al vermeld, prijs is VAST 4000,- en dat is een zeer scherpe prijs!



dxloc9.jpg


2i76693.jpg


14oby38.jpg


dbtwet.jpg



Bij interesse aub mailen naar apster01@hotmail.com
 
Laatst bewerkt:
Dat is een heeeeeeeeeele scherpe prijs, ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat je deze kwijt bent.
 
Das nou weer jammer, dat ik momenteel even geen geld heb en mn motor lessen nog moet financieren. Had deze gelijk overgenomen van je! Ik weet het, je hebt er niets aan maar toch gelijk een kick voor een super vette bike!
 
Schitterende motor *D

Misschien nog wel even belangrijk: heeft de motor zijn grote 40.000 km beurt al gehad? :)

Succes met de verkoop! :W
 
Hij heeft een grote afleverbeurt gehad, en heeft daarna in mijn bezit rond de 1500km gelopen.
2maanden geleden heeft hij een kleine beurt gehad waarbij vloeistoffen e.d zijn nagekeken en bijgevuld zijn.
 
das echt geen geld!!!!!!!!!

ik heb mijn 99'er voor 1000,eu meer verkocht vorige maand :Y
nou jah 600, meer en de rest aan losse onderdelen zoals stuurdemper

succes met je verkoop, dat moet zeker lukken voor de winter
 
Als het onderhoud ook in Echt gebeurd is dan isdeze motor zeker nog in goede staat. Hoe lang geleden precies heb je m gekocht, wnat miss zit er dan zelfs nog garantie op (motoport heeft 12 maanden garantie op occasions)

Succes met de verkoop, zeker mooie fiets
 
Leuke fiets, goeie prijs maaruuuuuh, wat heb je nou precies met je kentekenplaat gedaan? :? In die stand zie je ze zelden gemonteerd?

Kick! :W
 
Hangt vast en zeker samen met dit bericht ;)

http://www.motormeuk.nl/bekijken/2688/nieuws/Zorgen-om-registratiedrift-van-overheid.html (Motormeuk Nieuws: Zorgen om registratiedrift van overheid)

Mijn aanbod staat overigens nog steeds @ TS ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan