Dat had ik namelijk ookInderdaad en daarom ben ik verbaasd dat de 2002 R1 niet meer PK\'s heeft dan de GSX-R1000, had toch verwacht dat ze die qua specs zouden verslaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat had ik namelijk ookInderdaad en daarom ben ik verbaasd dat de 2002 R1 niet meer PK\'s heeft dan de GSX-R1000, had toch verwacht dat ze die qua specs zouden verslaan.
Op Dinsdag 18 september 2001 10:44 schreef www.raul.nl het volgende:To make the new R1 handle better, Yamaha focused on user-friendliness, a must in this mega-horsepower class. Throttle response is said to be very linear, and handling improved with a more rigid frame (called Deltabox III) and beefier, 43mm forks (last year\'s were 41mm).
Op Dinsdag 18 september 2001 15:45 schreef Maximum het volgende:Precies Frits en Rev...dat was dus ook mijn verwachting...
enne userfriendliness.....dat hebben ze van \'98 naar \'99 al gedaan...is en is daarna gebleven...hij is tammer geworden...minder agressieve reactie op het gas...minder extreem...terwijl ik juist daar niet opzit te wachten...
Ho ho, dat is niet gebeurd van \'98 naar \'99, toen is er niets veranderd aan gasrepons ed, dat is gedaan met het nieuwere 2000 model.
Ik heb gelukkig een \'99
Grrrrrrrrrr, je hoeft hem teminste niet te Tunen.Jeps...de GSXR blijkt een hele fijne snelle goeie enz enz enz machine te zijn...alleen ik vind hem er niet uitzien...heel ordi...net als de 600 en de 750...
Jij vind het wel leuk he.. living on the edge..Jeps...de GSXR blijkt een hele fijne snelle goeie enz enz enz machine te zijn...alleen ik vind hem er niet uitzien...heel ordi...net als de 600 en de 750...