R1 2002 R1

Status
Niet open voor verdere reacties.
yawnee.gif
 
Wat kan jou het nou schelen wat een nieuwe R1 kost?

Als ik zo je post lees denk ik dat je nog niet eens oud genoeg bent voor een brommer |( ....
 
Wat kan jou het nou schelen wat een nieuwe R1 kost?

Als ik zo je post lees denk ik dat je nog niet eens oud genoeg bent voor een brommer |( ....

:^ En als je toch al weet dat je hem gaat kopen dan neem ik toch aan dat je hem al hebt bekeken...
Toen je hem aan het bekijken was, kon je toen niet ff aan een verkoper vragen wat hij moest kosten?
 
Is de topsnelheid het belangrijkste aan een motor? Koop dan meteen een ZX-12R en hang er een turbo op.
 
ik niet eens oud genoeg voor een brommer dat is paz LMAO. Ik heb em nog niet bij de dealer bekeken, ik zag em via het i-net pikkie. En deze motor bevalt me het meest, en de top is niet erg belangrijk, maar is toch leuk om te weten.
 
kleine vraag, wat kost de nieuwe R1 2002-model eigenlijk, ik d8 rond de 11.000 euroz ofsow ietz.
Enne wat is de top?

Nou vooruit dan, een serieuze reaktie ;)
Prijs zal zo rond de 14.000 Euro liggen geloof ik.
Beetje afhankelijk van wat je inruilt.

Top is hoog genoeg voor op een verjaardagsfeestje.
 
ik niet eens oud genoeg voor een brommer dat is paz LMAO. Ik heb em nog niet bij de dealer bekeken, ik zag em via het i-net pikkie. En deze motor bevalt me het meest, en de top is niet erg belangrijk, maar is toch leuk om te weten.
Succes met je zoektocht, informeer eens bij een dealer. Die weten je alles te vertellen over de R1.

Deze gaat dicht. Schelden is namelijk nergens voor nodig en zeker niet in je eerst paar posten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan