r1 2002 start niet!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
30 jun 2009
85
0
Goedeavond.

Ik heb een lastig probleem:

schade op mijn r1, dus tank wisselen. Oude tank eraf, nieuwe erop, aangesloten zoals het hoort, maar nu start hij niet meer. Brandstofpomp werkt wel, hij "gooit hem goed rond" motor heeft compressie maar hij start gewoonweg niet, terwijl hij dit voordat ik de tank wisselde als een zonnetje deed.

Iemand enig idee???????
 
:N Je kunt de FI (Fault Indicator) code resetten in het service menu ... Niet de switch zélf.

Stuk = Stuk .... en blijft een "030" code opleveren .... dus start je fiets niet. Maar zo'n switch gaat niet stuk van een schuiver (écht niet)..
 
Laatst bewerkt:
Dat van die snelkoppeling heb ik ook gehad met een mt03.
Dacht ook dat hij goed vast zat omdat ik een klik voelde(altijd lastig te zien met zo weinig ruimte onder de tank).
De motor wilde hierna ook niet aanslaan.
Bleek toch dat hij iets verder op de aansluiting gedrukt moest worden.
 
:N Je kunt de FI (Fault Indicator) code resetten in het service menu ... Niet de switch zélf.

Stuk = Stuk .... en blijft een "030" code opleveren .... dus start je fiets niet. Maar zo'n switch gaat niet stuk van een schuiver (écht niet)..

Dát klopt. Maar je moet 'm evengoed resetten.
 
quote"josverschuren
ReplierOfflineGeplaatst op zaterdag 05 december 2009 18:46
Citeer berichtBekijk berichtVoeg toe als favorietRapporteerBekijk Mijn Motor-ForumBekijk onderwerpenBerichten:22Reg. datum:30 jun. 2009ou ik heb er sinds gisteren ook eentje........

Hele week aan het zoeken geweest waarom mn r1 niet startte toe ik een tankwissel gedaan heb.

Alles alles alles losgegooid en gecontroleerd, niks gevonden

Na hulp van een goede kennis bleek dat ik de 2 brandstofleidingen omgewisseld had

dusssssssssssss. quote"

is opgelost zo te zien *O*
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan