r1 2003

Er komt een nieuwe R6, en de nieuwe kleuren voor de R1.
Verwacht er niet teveel van, Yamaha doet dit elk jaar met veel TAMTAM, maar resultaat kan tegen vallen. (er komt natuurlijk wel een nieuwe R6)
 
Die nwe R6 is voor mij :9
Lekker leegtrekken en doorsturen naar Wilbers Suspension in Duitsland,vervolgens eens lekker laten opfokken bij een goede tuner.
Daarna de cup pesten en af en toe een ONK'tje pakken. :z
 
165 pk......165 kg.... :]

Ha ha ha, het is geen Suzuki hoor! :)

Suzuki rulez!

'k Ben benieuwd hoe het in het nieuwe SBK seizoen zal gaan met die 1000's. In de British SBK doen ze niet zo heel veel spannends, maar ja....een duc voor 100K verbouwen en een soes zo uit het krat de baan op...... :9~
 
Die nwe R6 is voor mij :9
Lekker leegtrekken en doorsturen naar Wilbers Suspension in Duitsland,vervolgens eens lekker laten opfokken bij een goede tuner.
Daarna de cup pesten en af en toe een ONK'tje pakken. :z
tunen en ONK?
 
Ik zou niet te veel verwachten. Is gewoon een standaard kreet in de US: in September beginnen ze (bij alle merken) met het verkopen van de 2003 modellen. Betekent meestal niet meer dan een ander kleurtje.
 
Het zou ook zomaar eens de SBK uitvoering voor volgend jaar kunnen zijn daar moeten ze er toch een aantal van op de markt brengen voor ze er mee kunnen racen.
Gisteren tijdens het SBK werd er verteld dat er volgend jaar door Yamaha met een 1000 cc deelgenomen gaat worden, dat zal toch ook niet een standaard R1 zijn.
 
Het zou ook zomaar eens de SBK uitvoering voor volgend jaar kunnen zijn daar moeten ze er toch een aantal van op de markt brengen voor ze er mee kunnen racen.
Gisteren tijdens het SBK werd er verteld dat er volgend jaar door Yamaha met een 1000 cc deelgenomen gaat worden, dat zal toch ook niet een standaard R1 zijn.
Als dit zo zou zijn dan kan men al in 2003 i.p.v 2004(dat werd gezegd door jaappie trimmer..2004)met een R1 aan het wksbk meedoen...niet dus..... ;(
 
Als dit zo zou zijn dan kan men al in 2003 i.p.v 2004(dat werd gezegd door jaappie trimmer..2004)met een R1 aan het wksbk meedoen...niet dus..... ;(

Heb ik weer niet goed opgelet |( of zou het komen doordat die Timmer de oren van je kop lult :P
 
Als dit zo zou zijn dan kan men al in 2003 i.p.v 2004(dat werd gezegd door jaappie trimmer..2004)met een R1 aan het wksbk meedoen...niet dus..... ;(
Yamaha is nu al ingestapt in het B(ritish) SBK dus een move naar WSBK per 2003 zou niet vreemd zijn.
 
dat doen ze ook niet.

aan gezien het record op 1.23 nogwat met een (niet standaard) 998 is gezet. :z

maar, je hebt gelijk, ik had het op m'n vingers kunnen na tellen.
Beter opletten dan,Jan Hanson(Esha cbr600) heeft wel degelijk in de 1min.22 gereden tijdens de ONK.
Ik was er zelf bij.
Barry V.kwam niet verder dan de 23'ers.(R6)
 
Terug
Bovenaan Onderaan