R1 2004 / 2005 / 2006 (deel 4) !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier een foto van mij voor in de openingspost.

Vorige week genomen op Zandvoort wat trouwens mega stoer was :)
Ik heb me ook ingeschreven voor 22 Aug op Zandvoort, nog meer mensen die er heen gaan?

(Afbeelding)

Yep dan is de glijer er ook :Y :Y Welke groep heb je ingeschreven? Aan je startnummer gezien ga je de 22e ook in groep 2... of heb ik dat niet goed? Iedergeval tot de 22e
:W
 
Laatst bewerkt:
full
 
Zo NFH was je lekker aan het toeren vanmiddag als ik het goed heb heb ik je gezien in de buurt van hellevoetsluis.
En Rosco is vreemd gegaan heb de R1 ingeruild was net op tijd is net erna vastgelopen rij nu Honda de Repsol uitvoering .


Ik zag hem staan bij MP, Rosco. Ontdaan van heel veel onderdelen -O- .
In ieders geval veel plezier met de Honda. Je wilde zeker nog ff wachten tot er weer een nieuwe R1 komt (Model 2007) :+
 
Hoi Rene, hoe gaat het met jouw revalidatie? Zit er een beeetje schot in?

Zie nou je post pas! Nee, er zit geen schot in :N . Vandaag naar de plastisch chirurg in het UMC utrecht geweest, precies 3 maanden na de 2e operatie. Ik slik nog steeds Tramadol tabletten (met gele sticker) vanwege de pijn en de fysiotherapeute denkt er ook nog een hele kluif aan te hebben. Goed komt het sowieso nooit meer, dat wist ik wel maar het te behalen eindresultaat kan nog wel 3/4 jaar duren. De totale hoek die de pols nu kan maken is ca 70 graden, 180 graden is normaal, niks (vol)gas geven dus.

Hoe dan ook, de R1SP zal minimaal tot het voorjaar 2007 ongebruikt blijven staan, dan zijn we wel 1,5 jaar verder sinds het ongeval :( .
 
Zie nou je post pas! Nee, er zit geen schot in :N . Vandaag naar de plastisch chirurg in het UMC utrecht geweest, precies 3 maanden na de 2e operatie. Ik slik nog steeds Tramadol tabletten (met gele sticker) vanwege de pijn en de fysiotherapeute denkt er ook nog een hele kluif aan te hebben. Goed komt het sowieso nooit meer, dat wist ik wel maar het te behalen eindresultaat kan nog wel 3/4 jaar duren. De totale hoek die de pols nu kan maken is ca 70 graden, 180 graden is normaal, niks (vol)gas geven dus.

Hoe dan ook, de R1SP zal minimaal tot het voorjaar 2007 ongebruikt blijven staan, dan zijn we wel 1,5 jaar verder sinds het ongeval :( .

Jammer om te horen dat er nog weinig vooruitgang in zit René -O- . Met 70 graden is denk ik nog wel te leven, maar de hele tijd pijn is helemaal geen pretje. Heb geen verstand van medicijnen, maar als ik je beschrijving lees, zijn het best zware pijnstillers. Succes net het verdere herstel.
 
Ik heb mijn oog nu laten vallen op een Suzuki GSX1000R Yoshimura, is wel een 2005 maar met een beetje bijleggen heb ik misschien over een tijdje weer een andere!!

Ik ruil meestal om het half jaar in, of als ie op 10.000km staat! Het ligt er maar net aan wat ik het eerste bereik! Hij staat nu op zo'n 5.000 km en hij is van april 2006

Ik ben gewoon een liefhebber van mooie motoren :Y :9 :P
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn oog nu laten vallen op een Suzuki GSX1000R Yoshimura, is wel een 2005 maar met een beetje bijleggen heb ik misschien over een tijdje weer een andere!!

Ik ruil meestal om het half jaar in, of als ie op 10.000km staat! Het ligt er maar net aan wat ik het eerste bereik! Hij staat nu op zo'n 5.000 km en hij is van april 2006

Ik ben gewoon een liefhebber van mooie motoren :Y :9 :P

Om het half jaar :? heb je geld te veel :X
 
Heren, ik kan wat hulp/advies gebruiken. Ik heb een rem/schakelsetje nodig die te verstellen is in zowel de lengte als hoogte (graag ook de afstand tussen steun en pedaal, ivm grote voeten.) en die zowel met standaard en omgekeerd schakelpatroon werkt. Iemand enig idee welke merken deze opties heeft en als iemand persoonlijke ervaring heeft met zo’n setje en de montage hiervan, dan hoor ik dit graag!
 
Heren, ik kan wat hulp/advies gebruiken. Ik heb een rem/schakelsetje nodig die te verstellen is in zowel de lengte als hoogte (graag ook de afstand tussen steun en pedaal, ivm grote voeten.) en die zowel met standaard en omgekeerd schakelpatroon werkt. Iemand enig idee welke merken deze opties heeft en als iemand persoonlijke ervaring heeft met zo’n setje en de montage hiervan, dan hoor ik dit graag!

Ik zit zelf naar deze te kijken, heb er alleen geen ervaring mee maar vind ze gewoon mooi :Y
http://www.power-point.nl/XCart/product.php?productid=10307&cat=4437&page=1

De andere zullen zeggen dat je een Gilles set moet kopen dus dat zal je nog wel horen ;) aantal mensen hebben die waar onder Bas1000 en Peter@R1 en Spyke :Y

Succes ermee :W
 
Naar een week of wat met de FZ1 rond gereden te hebben(wat me trouwens prima is bevallen :} overigens)ga ik de kommende week met een FJR op pad :X ,kijken of dat wat voor me is,stel als de R1 van 2007 tegen valt 8-) moet ik toch een alternatief hebben om op de ring rond te gaan rijden. :P
 
Heren, ik kan wat hulp/advies gebruiken. Ik heb een rem/schakelsetje nodig die te verstellen is in zowel de lengte als hoogte (graag ook de afstand tussen steun en pedaal, ivm grote voeten.) en die zowel met standaard en omgekeerd schakelpatroon werkt. Iemand enig idee welke merken deze opties heeft en als iemand persoonlijke ervaring heeft met zo’n setje en de montage hiervan, dan hoor ik dit graag!

Gilles baby... doet alles wat jij graag wilt:

full



sorry voor de wazige foto.... :9
 
Ik zag hem staan bij MP, Rosco. Ontdaan van heel veel onderdelen -O- .
In ieders geval veel plezier met de Honda. Je wilde zeker nog ff wachten tot er weer een nieuwe R1 komt (Model 2007) :+
JaJa er zit een ander motorblok onder,maar blijf voorlopig met deze rijden bevalt .
 
Ik heb mijn oog nu laten vallen op een Suzuki GSX1000R Yoshimura, is wel een 2005 maar met een beetje bijleggen heb ik misschien over een tijdje weer een andere!!

Ik ruil meestal om het half jaar in, of als ie op 10.000km staat! Het ligt er maar net aan wat ik het eerste bereik! Hij staat nu op zo'n 5.000 km en hij is van april 2006

Ik ben gewoon een liefhebber van mooie motoren :Y :9 :P


Wat een luxe, elk half jaar een andere motor. Ben jaloers op je :Y
In ieders geval nog veel plezier met de R1 zolang je die nog hebt. Zo'n GSX1000R Yoshimura is ook erg leuk :9~ (voor mij toch net ff iets te pittig)
 
FastMarc, bedankt vd tip!

Bas1000, zitten ze ongeveer op dezelfde plek als het origineel en zijn de steunen vanuit die stand alle kanten op te verplaatsen? Heb je met de reverse schakeling minder keus aan verstel-mogelijkheden? Wie verkoopt ze en wie heeft dat spul op voorraad?

Groeten Henk
 
FastMarc, bedankt vd tip!

Bas1000, zitten ze ongeveer op dezelfde plek als het origineel en zijn de steunen vanuit die stand alle kanten op te verplaatsen? Heb je met de reverse schakeling minder keus aan verstel-mogelijkheden? Wie verkoopt ze en wie heeft dat spul op voorraad?

Groeten Henk

Kijk ook even op www.yzfr-club.nl
Daar heeft een knakker wat gebruikte onderdelen te koop waaronder een rem-schakelset , uitlaten en nog meer
Wil waarschijnlijk van zijn 2004 R1 af....
 

Ja tot de 22e :Y

Zit alleen in de verkeerde groep B| Had een tijdje geleden al ingeschreven in groep 2. Dit blijkt toch beetje te langzaam voor de glijert :Y Glijer onderschat zichzelf te vaak. Sta wel als eerste op de lijst om verplaatst te worden -O-

Daarom heb er nog maar 1tje voor de zekerheid geboekt *O* *O* Maandag 11 september ga ik m'n kunsten vertonen in groep 3 :Y :Y 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan