R1 2004 / 2005 / 2006 (deel 4) !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo dan '( Hoe was je er zelf aan toe?

Ik stond op en wilde mijn R1 oppakken om hem op de vluchtstrook te zetten... Nou iets teveel pijn aan mijn knie, maar uiteindelijk een hele blauw/ paarse/ rode rug maar geen inwendige bloedingen. Een vangrail geeft niet mee, maar mijn rugprotector van Dainese (de Wave) heeft hele erge verwondingen voorkomen. TOPDING!

Toen ik over het asfalt gleed ging ik over die witte driehoek en schok, maar ik keek en er kwamen geen auto's aan of erger nog vrachtwagens...

Het is een goede les geweest!
 
Hier nog een foto op de crashlokatie. Vroeger was het best wel moeilijk om er weer aan te denken of de foto's te zien, maar dat is weggegaan na verloop van tijd.



full
 
Je kan losse db killers krijgen voor de akras.
Diegene waarcan ik de R1 koop heeft ook db killers voor die Evo2 (groter gat dan normaal). Moet dus gewoon lukken. Anders laat ik ze wel pas maken.

Klinkt hoopvol. Ik heb ook de versie met grotere gaten. Hoe groot weet ik niet precies (vergeet steeds op te meten |( ).
Zou je eens na kunnen vragen waar hij de DB killers heeft gekocht?
 
Toch een lichtpuntje in de pols ellende, nu precies een jaar geleden!

Heb de brief binnen voor drie vip-kaarten voor de WK-Superbike in Assen, te genieten bij Yamaha in de GT-bocht (krijg je toch nog een beetje terug voor de SP aanschaf :X ).

Maar eens zien of Nori Chan een handtekening wil zetten op mijn gehavende Haga replica helm :) .

full
 
Toch een lichtpuntje in de pols ellende, nu precies een jaar geleden!

Heb de brief binnen voor drie vip-kaarten voor de WK-Superbike in Assen, te genieten bij Yamaha in de GT-bocht (krijg je toch nog een beetje terug voor de SP aanschaf :X ).

Maar eens zien of Nori Chan een handtekening wil zetten op mijn gehavende Haga replica helm :) .

(Afbeelding)

alleen vip parking dus he ;)
Dus motor op de paddock en niet in het zand.
Voor dr rest mag je gewoon in het zand zitten op de dijken...


:+
 
alleen vip parking dus he ;)
Dus motor op de paddock en niet in het zand.
Voor dr rest mag je gewoon in het zand zitten op de dijken...

:+

Hèhè...dat zou mooi zijn NOSfearatu :+ . De kaartjes krijgen we natuurlijk bij het Welcome Centre want die staan op naam, je moet je legitimeren en de uitnodiging meenemen, geen halve maatregelen daar op Assen!
 
Toch een lichtpuntje in de pols ellende, nu precies een jaar geleden!

Heb de brief binnen voor drie vip-kaarten voor de WK-Superbike in Assen, te genieten bij Yamaha in de GT-bocht (krijg je toch nog een beetje terug voor de SP aanschaf :X ).

Maar eens zien of Nori Chan een handtekening wil zetten op mijn gehavende Haga replica helm :) .

(Afbeelding)

Rene, vriend, je heb er nog twee over O-)

:9
 
Toch een lichtpuntje in de pols ellende, nu precies een jaar geleden!

Heb de brief binnen voor drie vip-kaarten voor de WK-Superbike in Assen, te genieten bij Yamaha in de GT-bocht (krijg je toch nog een beetje terug voor de SP aanschaf :X ).

Maar eens zien of Nori Chan een handtekening wil zetten op mijn gehavende Haga replica helm :) .

(Afbeelding)


Mmmm Yamaha maar eens bellen of ze voor mij geen compensatie hebben,hé Michel. ;)

Voor handtekening moet je morgen in de padock zijn,heb overigens mijn helm een paar jaar terug door Haga laten tekenen. :Y
 
600 is niet veel hoor :N Zou hem ook meteen laten servicen/reviseren. vering moet eigenlijk om het jaar gedaan worden. Kost wel wat maar dan ben je helemaal klaar.
kans is groot dat ie al 2 jaar dr mee rijdt zonder revisie.
Voorvorkmod van 500 euro is goed echter eigenlijk alleen voro racen bedoeld.
heb dr ook mee op straat gereden (illegaal met de racert :P ) maar dat beviel me totaal niet. Veel te stug! Maar dat moet je natuurlijk zelf weten...
Hij is 2 maanden geleden geserviced bij Steven Casaer.

Vanmiddag vertelden ze bij Stamsnijder dat de mod van 500 euro voorvork zodanig wordt uitgevoerd, dat hij ook op straat met een specifieke instelling goed berijdbaar is. Te hopen dat dat zo is dan.... Er is ook een mod van 285 euro waarbij hij meer voor sportief straatgebruik geschikt wordt gemaakt. Ik wil echter de setup zo hebben dat ik op het circuit goed uit de voeten kan. Straat wordt volgend seizoen toch bijzaak denk ik...
 
Mmmm Yamaha maar eens bellen of ze voor mij geen compensatie hebben,hé Michel. ;)

Voor handtekening moet je morgen in de padock zijn,heb overigens mijn helm een paar jaar terug door Haga laten tekenen. :Y

Had ik ook gelezen maar misschien heeft ie NA de Superpole nog een momentje.
 
Hallo, ik heb sinds kort een R1 circuitfiets. Is op vering en remleidingen na geheel standaard. Ik heb het idee dat het middengebied een stuk beter kan. Om een vlakkere powercurve te krijgen, lees ik verschillende dingen over de exup klep, voorbochten, Y-stuk etc. Wat zijn de mogelijkheden? Gelijk een uitlaatsysteem met rapid of PC of is er ook een kleinere aanpassing mogelijk met enkel dempers en nieuwe map oid?

Bij voorbaat dank!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan