R1 2004/ 2005/2006 meeting part 2

Misschien gaat mijn vriendin ook mee. Rijstijl zal dan wel wat aangepast moeten worden. :Y

Zullen we af spreken dat we zo nu en dan even wachten totdat de groep weer bij elkaar is...........ik ben niet in het bezit van een aangepaste rijstijl :N
 
:? :? :?

Hoe kan jij nou in je eentje op 3 motoren tegelijk rijden? |(

Ik rij eerst op de eerste motor een paar kilometer en dan ren ik terug pak ik de volgende, daar rij ik ook weer een paar kilometer en ren naar de volgende enz enz enz :+

Nee er zitten nog 2 vrienden op die R6en :?

:W
 
Ik rij eerst op de eerste motor een paar kilometer en dan ren ik terug pak ik de volgende, daar rij ik ook weer een paar kilometer en ren naar de volgende enz enz enz :+

Er zitten nog 2 vrienden op die R6en :?

:W

Is het niet makkelijker dan om die vrienden te laten rijden
Scheelt je een hoop geren op zo'n warme dag :?
:+
 
Is het niet makkelijker dan om die vrienden te laten rijden
Scheelt je een hoop geren op zo'n warme dag :?
:+

Ja heb ik ook besloten 8-)

@NoFearHere: Ik heb de route iets verlengd, er zit een extra stukje dijk bij met een paar heerlijke bochten als er geen auto's rijden :?
Ik hoop dat die zooi inmiddels van die andere dijk af is, heb geen zin in ongelukken :X
Weet ook nog niet of ik zal gaan filmen, als iemand anders voorop rijd kan ik achteraan gaan rijden en naar voren filmen :Y

Greetz :W tot zondag :]
 
Ja heb ik ook besloten 8-)

@NoFearHere: Ik heb de route iets verlengd, er zit een extra stukje dijk bij met een paar heerlijke bochten als er geen auto's rijden :?
Ik hoop dat die zooi inmiddels van die andere dijk af is, heb geen zin in ongelukken :X
Weet ook nog niet of ik zal gaan filmen, als iemand anders voorop rijd kan ik achteraan gaan rijden en naar voren filmen :Y

Greetz :W tot zondag :]


:} :}

Verlengen is altijd goed, kijk maar naar mij 196 cm schoon aan de haak ;) :9~

8-)
 
Mensen we hebben ook een pont in de route zitten dus vergeet niet een eurie mee te nemen :Y

Tevens subtiel schopje O-)

Nog 2 nachtjes slapen _O-
 
Hoi,

zoals het er nu uitziet kom ik zondag ook. Als ik er dan om 11.00 uur niet ben dan kunnen jullie gewoon gaan. Ik kan namelijk niet meer internetten (zit nu effe in een internetcafe).

Groeten Bjorn.
 
We schopen hem maar weer een keer omhoog want 8 R1's is wel een beetje om te ;( vorige keer waren het er nog 15 en toen hadden het er ook meer moeten zijn :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan