R1 2004/ 2005/2006 meeting part 2

No Fear Here

MF veteraan
6 mrt 2005
1.039
4
Den Haag
Zondag 30-07-2006 om 11.00 uur Lokatie mac Ijsselstein

Nieuwe meet maar dit maal met friends anders wordt mijn buurman boos hahaha
De meeting is dus voor de 2004-2005-2006 R1's maar nu mogen de motormaatjes ook mee.

Geen open meeting dus alleen in gezelschap van een R1 van bovenstaande bouwjaren. anders wordt de meet veel te groot.

Lokatie is hetzelfde als part 1, route ook!

Begin maar met aanmelden dan zet ik de namen erbij.

1. No Fear Here +1
2. Fastmarc +2
3. Peter@ R1
4. Patto + toerende vriendin
5. Glijer +1
6. R1-TO +1
7. Spyke

Een ieder neemt deel aan de meeting onder eigen verantwoording, nog de topic starter nog motor-forum is aansprakelijk voor enige gevolgen.
 
Laatst bewerkt:
Zondag 30-07-2006

Nieuwe meet maar dit maal met friends anders wordt mijn buurman boos hahaha
De meeting is dus voor de 2004-2005-2006 R1's maar nu mogen de motormaatjes ook mee.

Geen open meeting dus alleen in gezelschap van een R1 van bovenstaande bouwjaren. anders wordt de meet veel te groot.

Begin maar met aanmelden dan zet ik de namen erbij.

1. No Fear Here
2. Fastmarc

*O*

Maandag de 31ste m'n eerste dag van de vakantie, dan ga ik naar de Eifel.
Maar ik meld me voorlopig aan :+
 
Laatst bewerkt:
Kom ook :Y maar dat stond er al ;)

Zal wel voor moeten rijden denk ik :? :+

:W
 
Laatst bewerkt:
:( Heb net een gedeelte van de route gereden en ze hebben ^#$%@^$@%$@&^$^Y*&^*& :( :( :( de dijk helemaal naar ze klote geholpen ligt allemaal zooi op en ze hebben de kanten weer van nieuw grind voorzien en dat ligt dus allemaal op de de weg |(

Verder wel lekker gereden :]
 
:( Heb net een gedeelte van de route gereden en ze hebben ^#$%@^$@%$@&^$^Y*&^*& :( :( :( de dijk helemaal naar ze klote geholpen ligt allemaal zooi op en ze hebben de kanten weer van nieuw grind voorzien en dat ligt dus allemaal op de de weg |(

Verder wel lekker gereden :]

Je hebt nog ruim een week de tijd om het een beetje aan te vegen joh! Maak me nog
geen zorgen hahahahha
:X *D
 
Als ik het goed begrepen heb mogen we deze keer ook vriendjes en vriendinnetjes meenemen; ik kom dus niet alleen.

(tevens subtiel schopje ;) )
 
Als ik het goed begrepen heb mogen we deze keer ook vriendjes en vriendinnetjes meenemen; ik kom dus niet alleen.

(tevens subtiel schopje ;) )

Ja ik neem als het goed is nog 2 R6en mee :Y
En leuke vriendinnetjes zijn altijd welkom met of zonder motor :Y kan er altijd 1 bij mij achterop _O-
 
@Bas1000: Als jij ook heen gaat, zullen we dan weer samen die kant uitrijden?
(heb dan tevens een of twee vrienden bij me)
 
Hoe laat verzamelen jullie, ik ga morgenvroeg voor een weekje naar Zeeland dus weet het nog niet zeker of ik kom.

Groeten Bjorn
 
Terug
Bovenaan Onderaan