R1 2004/ 2005/2006 meeting part 3

Weer een meeting?

  • Nee he niet weer!

    Stemmen: 2 22,2%
  • Ja 24 September

    Stemmen: 6 66,7%
  • Ja 1 Oktober

    Stemmen: 1 11,1%
  • Ja 8 Oktober

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ja 15 Oktober

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Laat het even weten als het kan voor zaterdag middag. Ik ga dan naar mijn zus die woont in Utrecht, dan kan ik nog beslissen om misschien met de motor te gaan en dan zondag naar de meeting te komen. Anders ga ik met de auto.

Ik lees het wel.

Groeten Bjorn
 
We kunnen ook op de mega meeting afspreken :? dan hebben jullie mij niet nodig :X
 
Ik ga niet mee ik heb me motor net bij molenaar achter gelaten :(
Misschien kunnen jullie bij de megameeting afspreken :?
 
SLOTJE GRAAG!

Kan moeilijk zonder motor naar een meeting komen en hem dan voorrijden B|
Als je alles van te voren weet :X
 
Beetje kinderachtig Marc, je had best op de fiets kunnen komen :+
Dat de meeting niet door is gegaan ligt niet aan jou; de (meeste) anderen hebben niets van zich laten horen...
 
Beetje kinderachtig Marc, je had best op de fiets kunnen komen :+
Dat de meeting niet door is gegaan ligt niet aan jou; de (meeste) anderen hebben niets van zich laten horen...

Ja daar heb je gelijk in volgende keer beter.

Ik had zeker met de fiets kunnen komen maar ik weet niet of jullie me dan bij hadden gehouden :+
 
Ik weet nog niet hoeveel schade er is, ze gaan van de week een taxatierapport maken B|
Ik zou het niet te snel aan de verzekering opgeven, ik zou het eerst proberen of er geen mensen zijn die nog spullen thuis hebben liggen. Scheelt altijd weer wat geld.

Groeten Bjorn
 
Ik zou het niet te snel aan de verzekering opgeven, ik zou het eerst proberen of er geen mensen zijn die nog spullen thuis hebben liggen. Scheelt altijd weer wat geld.

Groeten Bjorn

Oke bedankt voor de tip :Y ik zal het taxatierapport even afwachten, ik verwacht wel een rond de 2000 euro schade want het gaat om 2 motoren :?
 
Oke bedankt voor de tip :Y ik zal het taxatierapport even afwachten, ik verwacht wel een rond de 2000 euro schade want het gaat om 2 motoren :?
Oh ik dacht dat je alleen je topkuip en je topkuipsteun kapot had, had er niet aan gedacht dat je vader zijn motor ook nog schade had.

Kun je het hem niet zelf laten betalen, blijkbaar heeft hij onnodig gestopt anders was je er niet opgereden. Een beetje het verkeer onnodig ophouden :N .

In ieder geval succes met de afhandeling.

Gr. Bjorn
 
kerels,

Er staat nu zo'n 16000 km op mijn r1. Dat luchtfilter is nog niet gedaan volgens mij. Kan een vervuild luchtfilter veel top snelheid schillen?

Greetz
 
Terug
Bovenaan Onderaan