R1 2004/ 2005/2006 meeting part 3

Weer een meeting?

  • Nee he niet weer!

    Stemmen: 2 22,2%
  • Ja 24 September

    Stemmen: 6 66,7%
  • Ja 1 Oktober

    Stemmen: 1 11,1%
  • Ja 8 Oktober

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ja 15 Oktober

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    9

FastMarc

MF veteraan
3 feb 2004
6.303
2
Zeist
Facebook
Ik wil nog een meeting organiseren als afsluiter van het motorseizoen :]

En dan een meeting voor alleen de 2004/2005/2006. :Y
Net zoals de eerste keer.
full

Ik hoop dat het weer nog een tijdje goed blijft want als dan de winter al begint dan gaat het niet door :?

De data zijn wat laat maar dan heb je de meeste kan dat iedereen kan vanwege de vakanie(ben dan zelf ook net terug)
Hebben jullie ook nog suggesties voor een locatie en route laat het me dan weten.
Anders wordt het weer de zelfde :X


Meld je aan dan zet ik je erbij ;)

1. FastMarc
2. Glijer
3. Peter@R1
4. Astonia
5.
6. Rikkie R1K
7. Peperbol@work
8. Bas1000
9. Patto
10.HenkvW? :?
11.Gewoon Snel
12.B.o.B. for life!


 
Laatst bewerkt:
Bij goed weer en geen gezeur thuis) ben ik zeker van de partij *O*
Datum maakt me niet zo heel veel uit, als je er maar voor zorgt dat het mooi weer is :P
 
Als het droog is en mooi weer, dan ben ik er ook bij. Moeten we niet een keer een andere route rijden??

Kom maar met een alternatief ;) staat ook in het start topic, kom maar met suggesties voor een route en locatie.

:W
 
In de omgeving van Apeldoorn is het ook mooi. Iemand nog ideeen?

Heel misschien heb ik nog wat bijzonders :?
Ik denk dat het volgend jaar wordt maar dan gaat de meeting naar Schiphol( dat is niet naar de vliegtuigen kijken) :Y meer wil ik er nog niet over zeggen omdat het nog niet 100% zeker is :X
Maar dan moeten er wel 15 a 20 R1 bij elkaar zijn ;)
 
Laatst bewerkt:
Apeldoorn is ook een hele mooie omgeving om te rijden. Heb daar een jaar gewoond. Het stikt er alleen wel van de coppers...

Da's mooi, dan weet jij de weg :+

Enne coppers? Wij rijden toch altijd netjes O-)


Bovendien is Apeldoorn een mooi stukje dichterbij dan IJsselstein. Hoewel, voor degenen die uit het zuiden komen...

Zolang het maar mooi weer is maakt de afstand voor mij niks uit.
Op een R1 rijden is niet echt een straf 8-)
 
Me vader kent deze man www.bryangoesdakar.nl
En die werkt daar en hij zei dat we daar een keer met een meeting naar toe kunnen komen voor een rondleiding :Y maar dan moeten het er wel een stuk of 20 R1's zijn.
Maar ik heb hem gemaild wanneer het hem uit zou komen, dus ik hoor het nog wel.
Zou leuk zijn toch :}

:W
 
Me vader kent deze man www.bryangoesdakar.nl
En die werkt daar en hij zei dat we daar een keer met een meeting naar toe kunnen komen voor een rondleiding :Y maar dan moeten het er wel een stuk of 20 R1's zijn.
Maar ik heb hem gemaild wanneer het hem uit zou komen, dus ik hoor het nog wel.
Zou leuk zijn toch :}

:W

:} :} :} :} voor FastMarc :+

Maar zonder gekheid, dat zou idd erg gaaf zijn.
min. 20 R1 tjes moet dan makkelijk te halen zijn :Y
 
Ik kan op dit moment nog niet zeggen of ik er bij ben, maar dat laat ik nog weten. Ik hoop dit keer op wat regen want de vorige twee keer was het zo droog dat ik nu de barsten in het rubber heb ;) . Ik denk dat het verstandig is dat degene die zo goed als zeker is vd partij te zijn, die een route uitstippelt. Mij maakt het niet uit waar naar toe en vindt alles best. Ook vind ik het niet erg om weer dezelfde route te rijden. Nu dat ik erover nadenk…. ik zie dat de Honda mannen van dit forum een meeting hebben op Zandvoort en gezellig een pitbox huren. Lijkt mij helemaal niet verkeerd en is ook eens iets anders dan een meeting op de openbare weg. Zie je het al voor je: zo’n hele sliert R1en door de Hugenholz :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan