r1 2004-2006 plastic en parts

larsz

Die hard MF'er
22 jul 2008
390
0
nijmegen
Hoi,

Bij deze zet ik de volgende onderdelen te koop van een R1 RN12 uit 2004 (mistral grey). dit ivm ombouw naar streetfighter na een lichte, lichte schuifer op de rechtse kant, (half in het gras)

de onderdelen zonder enkele schade, alles origineel.

- topkuip
- linker en rechter koplamp
- linker zijpaneel
- onderkuip links
- linker clipon
- originele koppelings hendel (zonder scharnier glijbus, dit omdat mijn nieuwe 2ehands hendels deze miste)

- stuurgewichtje links
- stuurdemper
- al het binnenkuipwerk
- gaskabels
- bovenste kroonplaat (heb nu een MDI voor mijn streetfighter)
- gashandvat (alleen het kunstof pijpje)
- remleidingen
- spiegels (de rechter heeft een licht schaafplekje wat je niet ziet als je om de motor heen loopt, alleen van de onderkant te zien)

- kuipruit
- originele knippers voor+achter
- iets ingekorte kentekenplaat houder



de onderdelen met lichte schade

- rechter zijpaneel
- rechter spiegel
- rechter onderkuip


Prijs: tegen elk eerlijk bod, en of het eerlijk is, bepaal ik dan :+

foto's komen binnen 24u
 
Heb je gelijk in Larsz. Ik moet hem echter nog laten spuiten en ivm bijkomende kosten heb ik dus 'slechts' vijftig euro geboden. Natuurlijk begrijp ik dat dit te weinig is. Ik kijk gewoon heel even verder, misschien kan ik wel een lava rood gespoten vinden.

Succes met de verkoop.
 
Heb je gelijk in Larsz. Ik moet hem echter nog laten spuiten en ivm bijkomende kosten heb ik dus 'slechts' vijftig euro geboden. Natuurlijk begrijp ik dat dit te weinig is. Ik kijk gewoon heel even verder, misschien kan ik wel een lava rood gespoten vinden.

Succes met de verkoop.

Ik begrijp het! succes!
 
graag even een pm met de prijs voor alle kuipen(+ lampen van topkuip) en spiegels.... dus alle kuipen behalve van het kontje...
 
Laatst bewerkt:
misschien makkelijk om wat fotos erop te zetten van de artikelen!

ja ik weet het. maar het heeft niet mijn prio. moet idd even gebeuren maar tijd ligt niet voor t oprapen en ben niet vaak thuis waar de onderdelen liggen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan