R1 2004-2007 Meeting (Ook andere types R1 en R6 welkom)

Iets gewijzigde planning....aanwezigheid is even onder voorbehoud...Hoop het wel...

GRTZ
 
Over routes gesproken; welke afslag moet ik bij Amersfoort nemen om bij de Mac te komen? Ik kom uit het noorden (Zeg maar Zwolle)
Wij (erwinner en ikke) kome ook uit t Noorden. Afspreken eerste benzine station na zwolle om half 12???
 
Samen oprijden is natuurlijk altijd goed.

Na Zwolle of voor Zwolle?
Ik kom uit Steenwijk dus voor Zwolle is ook prima (die pomp weet ik namelijk te vinden :P )
Als we achter Zwolle afspreken, weet je zo ook de naam en het merk (Shell Texaco etc) ?
 
Laatst bewerkt:
Samen oprijden is natuurlijk altijd goed.

Na Zwolle of voor Zwolle?
Ik kom uit Steenwijk dus voor Zwolle is ook prima (die pomp weet ik namelijk te vinden :P )
Als we achter Zwolle afspreken, weet je zo ook de naam en het merk (Shell Texaco etc) ?
Gewoon de eerste na zwolle, ik weet niet welke het is:
mijn nul 6 nummer:
06- 4 8 0 86 vier vier vier

Tot morgen half 12
 
Hoelaat en van waar vertrekken jullie uit Groningen?
Witschge komt uit Grunn en wil met jullie meerijden :+
ooo gezellig

Mijn nummer staat hierboven en we kunnen afspreken om half 10.35 bij de gulf pomp in groningen (waar ook de audi en porsche garage is).Das bij de rotonde bij de martinihal ,maar dat weetje denk ik wel

tot morge *O*
 
ooo gezellig

Mijn nummer staat hierboven en we kunnen afspreken om half 10.35 bij de gulf pomp in groningen (waar ook de audi en porsche garage is).Das bij de rotonde bij de martinihal ,maar dat weetje denk ik wel

tot morge *O*

Dat is auto Century?
En hoelaat bedoel je?
Want half 10.35 ??? :?
 
Laatst bewerkt:
:W Goeie morgen!!,...................................lijst Vienus.
't is hier droog in Amersfoort, de zon wil er af en toe door de lichte bewolking komen.
Dus komen allemaal!!!!! *O* *O* *O* (vanmiddag nog beter), lekker :]
 
Er trekken nu nog wat lichte buitjes over het land, maar die zijn zo weg!

*D rijden met de R!
 
ik ga niet mee heb geen motor meer gisteren een nieuwe bestelt van 2007 r6 dus ik zit zonder motor op dit moment groetjes master bij motorport zelhem volgend jaar maar weer ben nog wel bij de mega meeting aan wezig krijg dan een leen motor van 2007 r6
:W dus ik wens jullie veel plezier
 
Gisteren ff wezen bieren en aangezien ik niet meer mocht rijden ;) blijven maffen bij een maat. Kom net weer thuis dus ga het niet redden om voor 12 uur in A'foort te zijn :+
 
mensen het was een lekker ritje :Y *O* *O* *O*

en gezellie *O* *O*


nu zit ik tewachten op de piccies *O* *O* *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan