R1 2004 eindempers, welke? [poll]

Welke dempers?

  • Mivv

    Stemmen: 5 17,2%
  • Two Brothers

    Stemmen: 24 82,8%

  • Totaal aantal stemmers
    29

Vinn

Die hard MF'er
9 mei 2015
477
0
Velserbroek
Hallo ik heb een r1 uit 2004 die op de K&N inlegfilter standaard is motorische.

Nu zit ik te twijvelen tussen de Two Brothers carbon of de MIVV Suomo (niet de ronde)

Wat is beter kwa sound (en looks kwa jullie smaak)

Prijs ligt ongeveer even hoog rond de 7/800 euro
 
'R1 2004 eindempers' > 'R1 2004 eindempers, welke? [poll]'


Ik zou ze allebei doen :)
 
Mivv :
mv5c41.jpg
(db -killers er nog in )
Two Brothers :
ncz7d5.jpg
 
Qua looks sowieso de two brothers! Die mivv's passen totaal niet bij de kont van de R1..

En wat ik van two brothers ken van andere motoren, klinken die over het algemeen zeer lekker ^^
 
Mwa 9 van de 10 R1's uit deze regio hebben of standaard of Akra's en ik vind 1200 euro te gek voor dempers

Dat is niet voor niets....... er gaat niets boven de kwaliteit en pasvorm van de Akra's. :Y

Heb met zowel Mivv als Two Brothers mindere ervaringen qua afwerking en pasvorm. :X
 
Zeker de Two Brothers, als ik zou moeten kiezen tussen deze twee. Maar... de akra's staan nóg mooier onder dit kontje.

Misschien wel de boutjes zwart maken van de Two Brothers, denk dat ie daar net strakker van wordt.
 
Zijn nog wel meer opties ook hoor. Wat je ook moet bekijken is of je een demperset met e-keur wilt. Lang niet alle TB dempers zijn gehomologeerd voor de Europeese markt.

Betaalbaar alternatief:
grande_Yamaha_R.png
 
Je moet doen wat je zelf wil.
Hou er wel rekening mee dat Mivv's echt veel lawaai maken zonder DB Killer.
Ongeacht welk type Mivv het is.
 
Bedankt heren voor jullie mening/ervaring, Ik heb de Two Bro's besteld binnen 2 weken heb ik ze in mijn bezit en ze zijn met DB killer erbij geleverd.
 
Zijn nog wel meer opties ook hoor. Wat je ook moet bekijken is of je een demperset met e-keur wilt. Lang niet alle TB dempers zijn gehomologeerd voor de Europeese markt.

Betaalbaar alternatief:
[afbeelding]


Ik heb deze dempers ook te koop zien staan voor een redelijk bedrag alleen zijn deze dempers niet mijn smaak
 
Allebei zonde van het geld. Had hem mooi origineel gelaten en het geld in m'n zak gehouden. Vind het standaard geluid van die bouwjaren R1 al erg goed, en vind ze ook qua looks verreweg het beste bij de fiets passen. Vind de 2Bros echt geen porem, en die MIVV's trouwens ook niet.

Maar goed, ieder zijn ding.
 
Ik vraag me dan dan toch af waar je voor gekozen heb (a)

Of maak je geen gebruik van je stemrecht?
 
Niet gestemd, mis de optie "origineel" ;)

Maar zoals gezegd ieder zijn ding. Geniet van je aankoop :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan