R1 2004 Pk's te weinig ????

woow.. hoe kan je in godsnaam met zo een ding rijden in nederland.. Schakel je em naar zn 2'de, en je bent je rijbewijs al kwijt
 
:Z wat een bs

er heeft nog geen enkele origineele op een testbank gestann en deze jongens zouden al resultaten van een getunede hebben
 
:Z wat een bs

er heeft nog geen enkele origineele op een testbank gestann en deze jongens zouden al resultaten van een getunede hebben


Tis anders wel een gerenommeerde club, dat LKM. Ze geven ook aan dat het een US prototype is. Zou zomaar waar kunnen zijn, maar zomaar ook weer niet. Anderzijds best wel veel geld voor die paar PKtjes. Tis niet alsof een standaard R1 tekort komt, lijkt mij.
 
LKM is een tuningbedrijf in Duitsland dat blijkbaar dus al een R1-2004 op de bank heeft gehad. Dat is natuurlijk nieuws!!!

155 pk aan het achterwiel is volgens mij een keurige waarde.
 
LKM is een tuningbedrijf in Duitsland dat blijkbaar dus al een R1-2004 op de bank heeft gehad. Dat is natuurlijk nieuws!!!

155 pk aan het achterwiel is volgens mij een keurige waarde.

Hoe zouden zij als enige ter wereld aan een PRODUCTIE blok van een R1 geraakt zijn als die er nog niet zijn :?

Prototypes kunnen 200 pk leveren, die koop jij toch niet

Maar goed het ging hier over het tunen O-)
 
Er staan ook gegevens voor andere motoren.
ZX10 => 180pk
ZX12 => 220pk
 
Rechtsboven op die site staat dat het om een amerikaans prototype model gaat.
Ik zou er pas waarde aan hechten wanneer dit een europese productiefiets was geweest.
Neemt niet weg dat het :} is.
 
In de volgende Motorrad - morgen in Duitsland te koop, bij ons op dinsdag - de details van het nieuwe R1 blok. Lees hier de preview en let op de laatste regel :} ...

Technik: Yamaha YZF-R1-Motor
Starkes Stück
Sie sind das Thema der Saison 2004: die neuen Einliter-Supersportler, die an der magischen Leistungsgewichts-Grenze ein PS pro Kilogramm kratzen. Yamaha ist mit der YZF-R1 dabei, deren Motor komplett überarbeitet wurde, um schließlich 172 PS bei 12 500/min zu leisten. Was haben sich die Yamaha-Ingenierue einfallen lassen, um gegenüber dem Vormodell satte 20 PS mehr aus dem vollen Liter Hubraum zu mobilisieren? MOTORRAD-Technik-Chef Waldemar Schwarz sezierte das Kraftpaket, erklärt im Detail die Kunstgriffe der Techniker und vergleicht den neuen Motor mit dem des Vorjahres. Was er berichtet, sollten alle wissen, die eine R1 auf dem Einkaufszettel für das neue Jahr notiert haben. Und, nur so zur Sicherheit, auch alle potentiellen Käufer einer Honda CBR 1000 Fireblade, Kawasaki ZX-10R oder Suzuki GSX-R 1000. Damit sie gegebenenfalls wissen, warum sie hinterher fahren.

Morgen dus even naar Duitsland rijden om het magazine te halen, ben benieuwd!
 
In de volgende Motorrad - morgen in Duitsland te koop, bij ons op dinsdag - de details van het nieuwe R1 blok. Lees hier de preview en let op de laatste regel :} ...

Technik: Yamaha YZF-R1-Motor
Starkes Stück
Sie sind das Thema der Saison 2004: die neuen Einliter-Supersportler, die an der magischen Leistungsgewichts-Grenze ein PS pro Kilogramm kratzen. Yamaha ist mit der YZF-R1 dabei, deren Motor komplett überarbeitet wurde, um schließlich 172 PS bei 12 500/min zu leisten. Was haben sich die Yamaha-Ingenierue einfallen lassen, um gegenüber dem Vormodell satte 20 PS mehr aus dem vollen Liter Hubraum zu mobilisieren? MOTORRAD-Technik-Chef Waldemar Schwarz sezierte das Kraftpaket, erklärt im Detail die Kunstgriffe der Techniker und vergleicht den neuen Motor mit dem des Vorjahres. Was er berichtet, sollten alle wissen, die eine R1 auf dem Einkaufszettel für das neue Jahr notiert haben. Und, nur so zur Sicherheit, auch alle potentiellen Käufer einer Honda CBR 1000 Fireblade, Kawasaki ZX-10R oder Suzuki GSX-R 1000. Damit sie gegebenenfalls wissen, warum sie hinterher fahren.

Morgen dus even naar Duitsland rijden om het magazine te halen, ben benieuwd!

ik zie het wel als ze naast elkaar aan een stoplicht of op het rechte stuk van francorchamps gaan...al die cijfers boeien mij niet echt
 
denk je nu echt dat er nog geen nieuwe R1's rondrijden
de fabriek test ze toch ook gewoon op straat

ik ken een vent bij yamaha nederland die het hele crossgebeuren daar regelt en ik heb al een stukje met de nieuwe viertaktcrosser (rm-z 450) gereden die pas in 2005 op de markt komt

dus niet denken dat ze die dingen nog niet hebben, en ik weet zeker dat er al wel 1 of 2 in nederland rondrijdt, denk aan testwerk van jeffrey de vries

want met een officiele test heeft hij al wel wat kilometers met zo'n ding gereden
 
Terug
Bovenaan Onderaan