R1 2005 circuitracer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kevin46

Die hard MF'er
8 dec 2003
314
0
Rotterdam / Oost Souburg
Te koop wegens beeindiging hobby:

R1 2005 met +/- 11000 km op de teller.

De volgende optie's zijn gemonteerd:

Wp achtershock, hi en lowspeed.
WP voorvork modificatie (door Stamsneijder)
Wp stuurdemper
Dynojet quickshifter (is gemonteerd en bekabeld, er moet alleen nog een power commander op, deze is niet aanwezig)
PP race rem/schakelset (omgekeerd schakelen)
Nieuwe boven en onderkuip, ongespoten
Stalen remleidingen

Vraagprijs €4750,-
Per direct beschikbaar.

M.v.g. Kevin
full
 
heh nu al weer stoppen? zonde man. succes met verkoop!

Hey Raw, nou nu al, ik rij al vanaf mijn 18e ;)

Nee door omstandigheden is het nu ook met circuitrijden klaar.
Niets voor jou om je uit te leven?

Tevens een subtiel kickje en de toevoeging dat het een standaard motorblok is en nooit problemen met geluid gehad, zowel op Zolder als op Assen niet.
Wat ik ook vergeten ben te vermelden is dat er valdoppen gemonteerd zijn en tevens ook op de voorvork, is vaag op de foto te zien.

In overleg eventueel ook laptimer, bandenwarmers, paddockstands en 2 complete pakken te koop.
 
Laatst bewerkt:
wat voor een bandenwarmers zijn het ?

verkoop je de bandenwarmers ook los?

tevens een kickje

Het zijn heat pro's en motogp bandenwarmers.
De voorkant van de heapro's is stuk en de achterkant van de motogp's ook dus samen het zijn één goede voor en achter warmers van 2 merken, doen het nog perfect en de kapotte zijn mogelijk nog te repareren. Ik wil de eventuele koper van de fiets het voordeel geven om de warmers erbij te kopen, mocht dit niet het geval zijn gaan ze los weg.

pakken? maat? merk? foto? :)

Het is een raceoverall, volledig geventileerd, Spyke Kangaroeleer Kenny Roberts Suzuki replica maat 52 met speciale bijpassende handschoenen en Alpinestars Supertech laarzen maat 43 in bijpassende kleur,limited edition (Toplijn van Spyke destijds). Gebruikt maar nog in puike staat. Setprijs €300,-

Zo goed als nieuwe Alpinestars raceoverall rood , voorkant geventileerd, maat 54 met Alpinestars GP pro handschoenen (1e serie). Setprijs €250,-

Zie foto's hieronder.
 
Laatst bewerkt:
Hey Raw, nou nu al, ik rij al vanaf mijn 18e ;)

Nee door omstandigheden is het nu ook met circuitrijden klaar.
Niets voor jou om je uit te leven?

Tevens een subtiel kickje en de toevoeging dat het een standaard motorblok is en nooit problemen met geluid gehad, zowel op Zolder als op Assen niet.
Wat ik ook vergeten ben te vermelden is dat er valdoppen gemonteerd zijn en tevens ook op de voorvork, is vaag op de foto te zien.

In overleg eventueel ook laptimer, bandenwarmers, paddockstands en 2 complete pakken te koop.

bedoelde dat je die r1 nogmaar 1.5 jaar hebt ofzo? iig zou wel wat voor mij zijn, maar nu nog niet :P. eerst leren rijden op mn r6.
 
Hee kevin, zie nu net dat ie ook op MF staat, ik had je net een email gestuurd!
 
He Kevin

ik had je een pm gestuurd maar hier ook nog even:

Wat is maat 54 of anders gesteld (wel erg persoonlijk :) maar ja) : hoelang ben je en hoeveel weeg je?
 
Kevin,

Had je mn mail omtrent dat telefonicapak gehad?
Wil je graag een fatsoenlijk bod er voor doen als ie me past. Maar daarvoor moet je wel ff reageren natuurlijk :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan