R1 2005 reet te koop + toebehoren

Status
Niet open voor verdere reacties.

FZRene

MF veteraan
4 mei 2004
5.352
3.298
Ridderkerk (ZH)
Te koop aangeboden een complete kont van een 2005 R1 type RN12, en diverse onderdelen:

De kont bestaat uit:

- Bovenste en onderste lakdeel, 1 kleine scheurtje professioneel en onzichtbaar gelast en geheel spuitklaar in de 2K primer gezet. Superstrak zonder missende bevestigingslipjes. EUR 70,-
- LED achterlicht, geintegreerd. EUR 10,-
- Zadel in nieuwstaat. EUR 60,-
- Subframe in nieuwstaat. EUR 175,-
- Achterspatbord met kentekenplaat verlichting. EUR 10,-
- Seatpipe's, rechtse met een paar kleine krasje welke makkelijk weg te werken zijn. EUR 75,-
- Y-pipe voor de beide uitlaten waarvan de catalysator verwijderd is. EUR 25,-

Spullen kunnen worden gebruikt voor originele reparatie van een R1 2004/2005/2006, of voor toepassing op een streetfighterproject, of voor.......(ja, verzin 's waar ze nog meer voor gebruikt kunnen worden :9 )

Onderdelen mogen afzonderlijk weg, maar de voorkeur gaat uit naar de gehele kont in 1 koop, waarvoor ik een aangepaste prijs zal maken. Het zijn dure en vrijwel onbeschadigde spullen dus verwacht niet dat de gehele kont voor een paar tientjes opgehaald mag worden.

Verder te koop van dezelfde motor:

- Achterschokbreker met link systeem, veer iets gekrast
- Hugger en kettingbeschermer
- Beschermkap voor de seatpipe rechts van het frame
- As + borgmoer van de swingarm
- Complete achterrem met montageplaat

Meer prijzen en foto's op aanvraag, opsturen mogelijk

Rvdwerff@zonnet.nl of 06-20004989, graag na 17.00u en in het weekend

722cfd8e.jpg

e5eecc2f.jpg

ef339fe3.jpg

a74e4099.jpg

b0c39700.jpg

148073f7.jpg

da888b21.jpg
 
Laatst bewerkt:
mocht je los verkopen dan heb ik hiervoor interesse:

- LED achterlicht, geintegreerd. EUR 10,-
- Zadel in nieuwstaat. EUR 60,-

over de prijs worden we het wel eens :)
 
Zoals gezegd, afzonderlijke onderdelen zijn ook te koop tegen de genoemde prijs.

Dus dat zadel en het subframe mogen daarvoor opgehaald worden te Ridderkerk, koffie inbegrepen. :)

Opsturen kan ook, maar aangezien dat best een aardig pak zal gaan worden moet ik even informeren wat dat moet gaan kosten, maar ik gok niet meer dan een tientje (of je moet in Nieuw-Zeeland wonen, dan wordt het iets meer denk ik.)
 
oops :+ zie edit, ik had de verkeerde regels gecopied -O-

ik kom beide ophalen voor 50 euro ;)

en thx :} :} voor die zeer duidelijke foto (subframe), die kan ik heel goed gebruiken voor mijn project *O* als je evt nog meer hebt vanuit andere hoeken O-) zou ik dankbaar zijn :}
 
Laatst bewerkt:
oops :+ zie edit, ik had de verkeerde regels gecopied -O-

ik kom beide ophalen voor 50 euro ;)

Voor 50 euro krijg je een gevulde koek bij je bakkie koffie, en verder errug weinig. :W

Kijk even om je heen op internet wat zo'n subframe kost en dan praten we wel verder.

Maar desondanks bedankt voor het bod, ik zal het in m'n achterhoofd houden. _O-
 
Voor 50 euro krijg je een gevulde koek bij je bakkie koffie, en verder errug weinig. :W

Kijk even om je heen op internet wat zo'n subframe kost en dan praten we wel verder.

Maar desondanks bedankt voor het bod, ik zal het in m'n achterhoofd houden. _O-

lees mijn 1e post nog ff een keertje door ;) :+ ik heb interesse in dat LED en zadel, 50 euro bieden voor een subframe is echt achterlijk |(
 
OK, effe overnieuw, volgens mij praten we een beetje snel langs elkaar heen. :+


De spullen zijn los te koop, ook het zadel en het achterlicht dus, vraagprijs staat erbij.

Foto's van het subframe kan ik voor je maken als ik nu nog even snel naar de garage ren, maar alleen bij serieuze interresse. (Dus geen 75 euro gaan bieden voor dat frame AUB, alle prijzen zijn vraagprijzen maar ik ga er echt niet de helft(*) afdoen, ik weet ook wel wat dat spul ongeveer doet qua prijs)




(*) zelfs nog niet een derde deel denk ik :X
 
OK, effe overnieuw, volgens mij praten we een beetje snel langs elkaar heen. :+

dat denk ik ook ja -O- ik zaai ook verwarring door te vragen naar meer pics van dat subframe. zit namelijk zo: die gaan we zelf produceren en zo een voorbeeld is dan perfekt :+

wat ik alleen van jou wil overnemen is het zadel en het achterlicht eventueel, voor deze twee bied ik 50 euro.
 
Haha, jij typt/wijzigd sneller dan ik kan lezen.


Achterlicht en zadel mag je komen halen voor 60 euro totaal, dan zitten we in het midden tussen jouw bod en mijn vraagprijs.

Ik ga nu effe een paar foto's van dat frame schieten.
 
ca37c6cb.jpg

84fce5ce.jpg

8d6eaafd.jpg

37dd29b0.jpg


Ik hoop dat dit de boel iets duidelijker maakt:

Het frame is geheel onbeschadigd en voorzien van de bevestigingsrommel voor de seatpipes.

Wilde je zoiets zelf gaan maken? Kolere, dan hoop ik dat je weet waar je aan begint :} . Dit ding is met een vacuum spuitgiettechniek vervaardig en ziet er erg ingewikkeld uit. (Ze sneuvelen ook nog wel 's na een valpartij, repareren hoef je dan meestal niet meer aan te beginnen)
 
Er gaat even iets fout m.b.t. terugsturen van je mailtje Jesse, bel me anders morgen even, dan maken we een afspraak.

06-20004989

Rene
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan