R1 2007 zonder sleutels, hoe kom ik aan sleutels?

Daniel23

Die hard MF'er
10 okt 2007
302
0
Moordrecht
Hallo,

Een maat van mij kan een R1 uit 2007 [schade] kopen voor een goed bedrag.

Nou heeft deze helaas geen sleutels, Wel zijn alle papieren aanwezig.

Wat is hier een oplossing voor? Sleutels op Chassisnummer bestellen?

Want zo bliijft die op start blokkering staan.

Groeten

daniel
 
Hallo,

Een maat van mij kan een R1 uit 2007 [schade] kopen voor een goed bedrag.

Nou heeft deze helaas geen sleutels, Wel zijn alle papieren aanwezig.

Wat is hier een oplossing voor? Sleutels op Chassisnummer bestellen?

Want zo bliijft die op start blokkering staan.

Groeten

daniel

wel apart schade of niet dat er totaal geen sleutels meer bij zitten. Of komt ie van de domeinen af ofzo.

Maargoed even de Yo mama dealer bellen inderdaad.
 
Heeft je vriend de motor en papieren wel kunnen vinden maar had de eigenaar de sleutels wel goed genoeg verstopt? Kortom controleer wel even of deze motor niet gestolen geregistreerd staat....
 
Zonder de rode moedersleutel kun je bij moderne Yamaha's GEEN sleutel inlezen, en zul je dus de complete sleutelset + ECU moeten vervangen= Duur! Geloof rond de 2200 euro.

Alleen als het een amerikaan is zit er geen startonderbreker op, in dat geval zou je alleen de sleutelset hoeven te vervangen.
 
Zonder de rode moedersleutel kun je bij moderne Yamaha's GEEN sleutel inlezen, en zul je dus de complete sleutelset + ECU moeten vervangen= Duur! Geloof rond de 2200 euro.

Alleen als het een amerikaan is zit er geen startonderbreker op, in dat geval zou je alleen de sleutelset hoeven te vervangen.

:^

Dit is een erg duur geintje! en helaas voor TS klopt bovenstaand verhaal als een bus!
 
Zonder de rode moedersleutel kun je bij moderne Yamaha's GEEN sleutel inlezen, en zul je dus de complete sleutelset + ECU moeten vervangen= Duur! Geloof rond de 2200 euro.

Alleen als het een amerikaan is zit er geen startonderbreker op, in dat geval zou je alleen de sleutelset hoeven te vervangen.


Lekker, denk je een leuke deal gevonden te hebben, kost het al een dikke 2000 euro, om überhaupt een sleutel er in te draaien. Laat staan wat er nog meer volgt.
 
hou ook ebay in de gaten, misschien dat je daar iets kunt vinden. maar ik ben het met "ik en ik" eens: er moet een manier zijn om dit te omzeilen. wat je ook doet, zorg ervoor dat je dit bekend maakt bij je verzekering. mocht ie ooit gestolen worden, dan heb je een probleem!
 
Hallo mannen :D

hij heeft er geen sleutels bij ook geen rode, En idd via een veiling ofzo.

Maar alles klopt idd, motor komt uit Canada.

Jaa heb alleen geen idee hoe ze dit omzeilen en hem startend krijgen.

Die lui van het circuit doen altijd het contactslot vervangen toch?

misschien dat die tips hebben?

nog bedankt voor aanpassen onderwerp.

Groeten

daniel
 
Laatst bewerkt:
Hij rijd weer voor € 549,-

http://cgi.ebay.nl/YZF-R1-RN19-07-08-Schlosssatz-CDI-ECU-Wegfahrsperre_W0QQitemZ390076030118QQcmdZViewItemQQptZMotorrad_Kraftradteile?hash=item5ad257dca6

of voor € 1,- meer:

http://cgi.ebay.nl/R1-RN19-YZF-Schlosssatz-CDI-Wegfahrsperre_W0QQitemZ350264974153QQcmdZViewItemQQptZMotorrad_Kraftradteile?hash=item518d6b5b49
 
Laatst bewerkt:
Hallo mannen :D

hij heeft er geen sleutels bij ook geen rode, En idd via een veiling ofzo.

Maar alles klopt idd, motor komt uit Canada.

Jaa heb alleen geen idee hoe ze dit omzeilen en hem startend krijgen.

Die lui van het circuit doen altijd het contactslot vervangen toch?

misschien dat die tips hebben?

nog bedankt voor aanpassen onderwerp.

Groeten

daniel

Als hij uit Canada komt kan het zijn dat er geen onderbreker op zit, in USA iig niet! Dan zou je er met alleen een andere sleutelset zijn.

Voor het circuit is er een speciale kabelboom + ECU waar geen startonderbreker bij zit daarom hebben die geen sleutels nodig.
 
ik zou, met alle respect voor koopjes (argwaan) sowieso geen motor kopen waar ik een proefrit op heb gereden. Bij deze weet je niet eens of hij uberhaupt start.
 
Terug
Bovenaan Onderaan