R1 2008 ( Ex-ONK full options )

Als ie van eigenaar wisselt dan gaat het een BMW of jou reserve stal })
Zit nog in dubio. Maar hij blijft nog tm december te koop en als ie niet weg is dan blijft ie bij mij in de garage. Dan gaan we weer samen voor de 2012 titel :] :]

Nog gevraagd over die endurance btw?

Gr


he B wat ga je nu kopen? :)

en KICK
 
Als ie van eigenaar wisselt dan gaat het een BMW of jou reserve stal })
Zit nog in dubio. Maar hij blijft nog tm december te koop en als ie niet weg is dan blijft ie bij mij in de garage. Dan gaan we weer samen voor de 2012 titel :] :]

Nog gevraagd over die endurance btw?

Gr

geen BMW jonge die gaan veel te hard :P mijn reserve motor blijft ook nog te koop inderdaad maar ik heb hem nergens te koop staan ik heb er geen haast mee ,maar je weet nooit .
samen voor de titel zal niet lukken omdat ik niet alle supercup wedstrijden mee ga rijden.

endurance krijgen we van de winter berricht over en dan laat ik het je meteen weten :+

gr Alex.
 
Een BMW, merk(on)waardig....

SSSSTTT :W , ik snap de reactie :} , eerste keuze blijft een yamaha, of er moet een goede BMW op het pad komen, dan zou ik willen overwegen om die tot het assortiment te gaan benoemen :) . Zo beter R? :} :] .

Grtz
 
SSSSTTT :W , ik snap de reactie :} , eerste keuze blijft een yamaha, of er moet een goede BMW op het pad komen, dan zou ik willen overwegen om die tot het assortiment te gaan benoemen :) . Zo beter R? :} :] .

Grtz


Snap ut Bjorn. Jouw progressie was dit jaart ongelooflijk en je wilt dat natuurlijk nog een jaartje zo hebben (met een snellere BMW). En in 2012 al naar ONK of nog een jaartje CUP?
 
Snap ut Bjorn. Jouw progressie was dit jaart ongelooflijk en je wilt dat natuurlijk nog een jaartje zo hebben (met een snellere BMW). En in 2012 al naar ONK of nog een jaartje CUP?


Hey Roel, nee het wordt zeker nog een jaartje Cup, maar daarna hangt een beetje van de progressie van komend jaar af. En jij? Ook weer vertegenwoordigd in de Cup?
 
Iedereen aan het wachten op de sint en kerstman :P??

Prijs is toch niet verkeerd denk ik!!!
 
Niets mis met de prijs. Maar ook niet met de motor. Dus gewoon volgend weer racen met dat mooie apparaat.
En ja, ik ga ook gewoon weer CUPpen en beetje ZACcen en misschien een enkele keer ONKen. Alles is leuk.... op de motor.
 
Een kick omhoog, speciaal voor mensen die er nog niet uit waren wat ze graag van de sint of kerstman willen hebben. _O- _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
he bjorn haal even je landkaart weg bij de advertentie ik heb al een paar keer meegemaakt met een paar maten dat ze de ene dag de motor te koop zetten en de andere dag wordt er ingebroken :(
echt waar dit is geen lulverhaal.

He Alex,

Bedankt voor de tip. Dit was me nog neit opgevallen. Pcode verwijderd. Thanks. Voorlopig krijgen de honden minder te eten. Zodat ALS }) , de mannen honger hebben :} :}
}) })
 
he Bjorn,

ik heb nog wel een mooie en snelle BMW voor je, dan kan je zeker voor de titel.
de fiets weet hoe het moet !!!!

Groet,
Rinze
 
he Bjorn,

ik heb nog wel een mooie en snelle BMW voor je, dan kan je zeker voor de titel.
de fiets weet hoe het moet !!!!

Groet,
Rinze

Hey Rinze,

Ja dat klopt. Mooie fiets, maar eerst moet ik mijn fiets zien te verkopen. En daarna moet eht financieël gedeelte nog geritseld worden. Mocht ik ze in overvloed vinden, dan hoor je misschien nog wel van me. Maar die crisis werkt niet mee. Het zijn nette prijzen voor die fietsen van ons, maarja misschien werkt de kerst en de sint gedachte mee _O- })
 
Terug
Bovenaan Onderaan