R1 2009 topic (RN22 Bigbang) deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Oerknal

MF veteraan
17 dec 2008
2.115
1
*O* Welkom bij Deel 2*O*
van R1 2009 topic

29p8don.png

Successen van de R1 sinds zijn komst:

2009 Winner World Superbike Championship: Ben Spies
2nrjza1.jpg


2009 Winner British Superbike Championship: Leon Camier
2w53695.jpg


2011 Winner British Superbike Championship: Tommy Hill
2a8qd7t.jpg





Kleurstellingen:
296hwkh.jpg

24lsihd.jpg

zvcw7.jpg


In 2012 is de R1 gewijzigd ten opzichte van 2009 t/m 2011 met: gewijzigde ECU mappings, traction control met anti-wheeliecontrol, zwarte rem/schakelset en voetsteunen, hexagonale uitlaten en beschermkappen, een gerestylede neus (topkuip en koplamp gewijzigd), een M1-style kroonplaat en een zachtere achterschokdemper
2h2pcpd.jpg

6fqhjt.jpg





Links:
Gebruikershandleiding R1 2009
Gebruikershandleiding R1 2012
Servicehandleiding R1 2009
Onderdelen catalogus




Filmpjes:
Yamaha Motor Europe
2009 Yamaha YZF-R1 engine technology explanation
NEW 2009 Yamaha YZF-R1 Rossi EU commercial
2009 Yamaha YZF-R1 tech features - born from MotoGP
Onboard 2009 Yamaha YZF-R1 at the Eastern Creek circuit Sydney Australia
Born from MotoGP feat. Ben Spies & his 2012 YZF-R1

MCN
MCN Roadtest: 2009 Yamaha R1 first impressions
MCN Roadtest: 2009 Yamaha R1 onboard lap
MCN Roadtest: 2009 Yamaha R1 tested
2009 Yamaha R1 teaser
2009 Yamaha R1 VS Honda Fireblade




Voorgaande topics:
YZF R1 2009 (the beast)





Eigenaren:



Bill
qq1hz8.jpg

Mods:



Chris100
oile.jpg

Mods:



Darksite9019
358rsdv.jpg

Mods:



Gerar1
30nixee.jpg

Mods:




Grixxer
v81y6o.jpg

Mods:
Akra carbon dempers + katvervanger, PC5 met Pajic mapping, Rizoma hendels + remschakelset, kleine knippers voor + achter, Puig kuipruit, ABM kentekenplaathouder, Monoseat, Duo voetsteunen verwijderd



HetIsMij
so1dfn.jpg

Mods:
Volledig Akrapovic systeem, LED knippers



Jorikkie
9ixpbm.jpg

Mods:



Largeproject
2wr2f51.jpg

Mods:
Wave schijven voor/achter, 19mm RSC Brembo rempomp, powercommander, Akra carbon tankcover/zijpanelen/koppelinghevel bescherming/afschermingdeksel koelvloeistof/ketting bescherming/mudguard, seatcover, MRA Smoke ruitje, Öhlins YA888-3, Öhlins FRGT808, hightechspeed ledknippers voor, taillight met integrated knippers, Goodridge remleidingen voor/achter, Akra ingekorte titanium dempers plus cat vervanger


Michiel34a
2vaf6z7.jpg

Mods:
Full titanium Akra, Ohlins TTX en cartridges, PVM velgen, motoholder subframes, YEC ecu en kabelboom tot 3 dubbele radiator


Mojo
2hnqukw.jpg

Mods:
Akrapovic titanium einddempers, Akrapovic titanium katvervanger, Valtermoto tankdop, Rizoma zwarte handvaten, Brembo RCS 19 rempomp, Pazzo racing koppelingshendel lang zwart/zwart, HEL stalen remleidingen, Rizoma vloeistof reservoir voor, Rizoma bracket voor vloeistof reservoir, Rizoma vloeistof reservoir achter, Gilles tooling remvloeistof bracket achter (voetsteunen verwijderd), Smoke led geïntegreerde knipperlichten in het achterlicht, Smoke platte led knippers in de voorkuipen, Kleine kentenplaathouder, Xenon H7 8000k verlichting, T10 1.5W witte 8000k led lampjes, Seatcover, Puig double bubble smoke ruitje, Velgen wit met blauwe rimstriping, Onderkuip wit met Yamaha stickers in mat zwart, Hugger blauw, Kettingkast blauw



Nicolay
33z9swp.jpg

Mods:
Akrapovic EVO full system, YEC kabelboom + ECU, Ohlins TTX36 rearshock, Andreani/ohlins cartridges, Active snelgas, pazzo hendels, race topkuipframe, carbon airintakes, PP tuning rem schakelset, PP tuning clip ons, Hehl valprotectie rondom, PVM 10Y wielen, RTM kitcooler, Racetankdop, Puig raceruit, WP stuurdemper, HEL stalen remleidingen, Pipercross airfilter, AIM laptimer, Renthal grips, Samco hose kit, meer op www.N2-Racing.com



Oerknal
5tqiv.jpg

Mods:
Rizoma plaathouder met LED knipperlichtunit, Yamaha seatcover, PVM 10Y spaaks aluminium, Ariete haakse ventielen, Braking Wave voor en achter, HEL stalen remleidingen voor en achter, Proton flushmounts, Powercommmander 5, Gilles VCR38GT remschakelset, Pazzo rem/koppelingshendel kort, 8000k Xenon conversieset, Akrapovic Carbon dempers met katvervanger, Akrapovic Carbon tankcover/zijpanelen/kettingbescherming, Evotech Rear Brake Master Cylinder Bracket Kit, Frameplugs, 16 tands voortandwiel, Speedohealer. Binnenkort 2012 facelift, Quickshifter en Flashtuned ECU.



Patto
4fxqn4.jpg

Mods:




R1Twan
qsp0md.jpg

Mods:




Regenridder
2yjq44i.jpg

Mods:
Gespoten racekuip, BSM wielen, Brembo schijven, Öhlins voorvork, Öhlins achterschokbreker, Öhlins stuurdemper, Gilles remschakelset, Gilles kettingspanners, Titax koppelingshendel, AIM dash, Speciale rode slangen, GB racing protectie, YEC snelgas, YEC kabelboom+ECU, YEC olie opvangbak, Quickshifter, PP clipons, 520 kettingen+tandwielen, Brembo klauwen, Brembo achterklauw met speciale bracket, Brembo rempomp, Stalen remleidingen V+A, Motoholder kuipsteun, Motoholder subframe, Extra kleine radiateur, Full Akra systeem, Speciale switch(pitlimiter,mapping,fan) in 1 switch, gemodificeerde koppeling, nieuwe versnellingsbak



Ssoepkip
ja9e89.jpg

o5vm37.jpg

Mods:
Akra dempers en katvervanger, Seatcover, Hel remleidingen, Rizoma remreservoirs, Pazzo hendels, Fabbri double bubble darksmoke, zelfmade kentekenplaathouder





Toekomstige R1 Bigbang rijders :)

R1RS64
2iifmgg.jpg
 
Laatst bewerkt:
Het is dringen geblazen, ik weet het, maar een plaatje van je R1 + modificaties is natuurlijk wel gezellig :P
 
Knal mij er ook maar bij in de openingspost!

full


Mods:
- Akrapovic EVO full system
- YEC kabelboom + ECU
- Ohlins TTX36 rearshock
- Andreani/ohlins cartridges
- Active snelgas
- pazzo hendels
- race topkuipframe
- carbon airintakes
- PP tuning rem schakelset
- PP tuning clip ons
- Hehl valprotectie rondom
- PVM 10Y wielen
- RTM kitcooler
- Racetankdop
- Puig raceruit
- WP stuurdemper
- HEL stalen remleidingen
- Pipercross airfilter
- AIM laptimer
- Renthal grips
- Samco hose kit
Meer op www.N2-Racing.com
 
Hey oerknal ik heb je ff een mailtje gestuurd met een (tijdelijke foto) tot het weer mooi is buiten.
 
Laatst bewerkt:
2011-YZF-R1-SP-colour-white_tcm42-418533.jpg


Iemand een mening over de nieuwe R1 2011 SP?

Ik vind het een prettige kleurstelling
30nazjm.gif
 
[afbeelding]

Iemand een mening over de nieuwe R1 2011 SP?

Ik vind het een prettige kleurstelling [afbeelding]


RR heeft er 1tje staan,voor een meer prijs van €500 tov de "normale versie" ,krijg ke slipon akra,anderen knippers,kentekenplaathouder,seatcover(helaas word voor het gemaak dan de normale maar niet meegelevert,terwijl wel de dousteps erop zitten,foutje Yamaha),tankpad.

Is idd mooie kleur,tis dat zo'n tank duur is,anders wist ik het wel. O-)
 
Ik heb de Sp afgelopen week in het echt gezien ik vind hem opzich wel mooi alleen vind ik persoonlijk de wielen zwart mooier en in het buitenland word die geleverd met Gb racing motorblok covers erop, dus wij Nederlanders zijn weer duurder uit.
 
hey people,
Alles lekker hier ??
Sinds een week ben ik ook de trotse eigenaar van een R1 2009 :D
Ik weet het niet de best periode maar ik kon gewoon niet wachten, en nu al helemaal niet meer om erop te rijden.
Heb er niet voor niks 5 maanden voor in Afghanistan gezeten maar goed.

Het is een zwarte en op een paar kleine dingetjes nog helemaal standaard.
Ben dus wel nieuwsgierig naar wat jullie er allemaal op hebben en ben dus ook druk aan het zoeken op internet.
Wil zoiezo nog andere knippers voor en andere uitlaten (zitten nog de standaard op)

Maar lees alles hier wel een beetje.
Groetjes Jorik
 
Mods:Wave schijven voor/achter,19mm RSC Brembo rempomp,powercommander,Akra carbon tankcover/zijpanelen/koppelinghevel bescherming/afschermingdeksel koelvloeistof,ketting bescherming/mudguard,seatcover,öhlins YA888-3,öhlins FRGT808,hightechspeed ledknippers voor,taillight met ingrated knippers,Goodridge remleidingen voor/achter,Akra ingekorte titanium dempers plus cat vervanger.
full



edit: wat is de foto slecht geworden naar het resize. B|
 
Laatst bewerkt:
Hallo Jorik

Gefeliciteerd doe er maar voorzichtig mee want het is een monster.
Je kunt je geld er goenoeg in kwijt.
Ik kan evt heel goedkoop voor je aan knippers voor en achter komen mocht je daar interesse voor hebben.
Uitlaten zijn heel zeldzaam op marktplaats maar ligt er maar net aan wat je wilt voor akrapovic betaal je altijd de hoofdprijs maar dan heb je ook wel wat (heb ze zelf ook)
 
ja tnx,
Heb hiervoor een R1 uitt 98 gehad dus zal idd wel ff wennen zijn.
Ben wel opzoek naar knippers voor ja, achter zit in het achterlicht al met led.
Zijn die op jou foto nou zwart ??
En is het een beetje goed zichtbaar ??

gr
 
ja tnx,
Heb hiervoor een R1 uitt 98 gehad dus zal idd wel ff wennen zijn.
Ben wel opzoek naar knippers voor ja, achter zit in het achterlicht al met led.
Zijn die op jou foto nou zwart ??
En is het een beetje goed zichtbaar ??

gr

Ik heb ze vorige week binnen gekregen maar op de foto zitten ze er nog niet in, veelste koud om te sleutelen.
Ik doe alles in 1 keer want deze week komt al het carbon ook binnen met de rem schakelset.
Maar ik heb smoke knippers gekocht.
Kreeg je nog een beetje goede inruil voor jou motor dan ?
 
oke, ja was een beetje moeilijk te zien of ze er al zaten.
Wou niet de opmerking maken of daar nou gaten zaten en dan te horen dat het je nieuwe knippers zijn :%
Maar motor heb ik nog half,
hij staat bij de dealer en die verkoopt hem voor mij zeg maar met garantie enzo, dus een beetje afwachten wat ik ervoor krijg ;)
 
kan deze ook ff geplaats worden.....
Specs teveel om op te noemen.[afbeelding]

regenridder dit waren toch jou modsi :

*gespoten racekuip
*PVM wielen
*PVM schijven
*Ohlins voorvork
*Ohlins achterschokbreker
*Ohlins stuurdemper
*Gilles remschakelset
*Gilles kettingspanners
*Titax koppelingshendel
*AIM dash
*Speciale rode slangen
*GB racing protectie
*YEC snelgas
*YEC kabelboom+ECU
*YEC olie opvangbak
*Quickshifter
*PP clipons
*520 kettingen+tandwielen
*Brembo klauwen
*Brembo achterklauw met speciale bracket
*Brembo rempomp
*Stalen remleidingen V+A
*Motoholder kuipsteun
*Motoholder subframe
*Extra kleine radiateur
*Full Akra systeem(nieuw)
*Speciale switch(pitlimiter,mapping,fan) in 1 switch
*gemodificeerde koppeling
*nieuwe versnellingsbak

:9
 
regenridder dit waren toch jou modsi :

*gespoten racekuip
*PVM wielen
*PVM schijven
*Ohlins voorvork
*Ohlins achterschokbreker
*Ohlins stuurdemper
*Gilles remschakelset
*Gilles kettingspanners
*Titax koppelingshendel
*AIM dash
*Speciale rode slangen
*GB racing protectie
*YEC snelgas
*YEC kabelboom+ECU
*YEC olie opvangbak
*Quickshifter
*PP clipons
*520 kettingen+tandwielen
*Brembo klauwen
*Brembo achterklauw met speciale bracket
*Brembo rempomp
*Stalen remleidingen V+A
*Motoholder kuipsteun
*Motoholder subframe
*Extra kleine radiateur
*Full Akra systeem(nieuw)
*Speciale switch(pitlimiter,mapping,fan) in 1 switch
*gemodificeerde koppeling
*nieuwe versnellingsbak

:9
geen PVM wielen en schijven

is nu BST carbon wielen+brembo schijven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan