R1 2009 topic (RN22 Bigbang) deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat heb ik geprobeerd maar kan helaas de link niet openen.
Zal me eerst even netjes voorstellen: ik ben Gerrit kom uit de buurt van Zwolle.
Ik heb een 2009 zwart goud gekocht (foto's volgen) met een probleem in de koppeling dit wist ik bij aankoop maar zou wel heel graag een wp handboek inzien voor dat ik het loshaal.
Of heeft iemand hier ervaring en kan mij vertellen waar ik zoal op moet letten?

Vriendelijke groet Gerrit

Laat de piccies maar komen. *O*
 
Laat de piccies maar komen. *O*
u08f.jpg
 
Welkom! :W Mooie bike heb je gekocht!

Dat heb ik geprobeerd maar kan helaas de link niet openen.
Zal me eerst even netjes voorstellen: ik ben Gerrit kom uit de buurt van Zwolle.
Ik heb een 2009 zwart goud gekocht (foto's volgen) met een probleem in de koppeling dit wist ik bij aankoop maar zou wel heel graag een wp handboek inzien voor dat ik het loshaal.
Of heeft iemand hier ervaring en kan mij vertellen waar ik zoal op moet letten?

Vriendelijke groet Gerrit
Een werkplaats handboek zal wel erg moeilijk worden, ik ben ze nog nooit tegen gekomen.
Maar mss kun je hier iets mee......

Het duurt ff voor de link zich opent.....
Onderste regel "Yamaha R1 2009 Service Manual.PDF" aanklikken.
Bij pag. 5-59 begint de uitleg over de koppeling.
Succes! ;)

http://www.redshift.com/~ray/R_is_for_respect/2009-R1-manuals.zip
 
Welkom! :W Mooie bike heb je gekocht!Een werkplaats handboek zal wel erg moeilijk worden, ik ben ze nog nooit tegen gekomen.
Maar mss kun je hier iets mee......

Het duurt ff voor de link zich opent.....
Onderste regel "Yamaha R1 2009 Service Manual.PDF" aanklikken.
Bij pag. 5-59 begint de uitleg over de koppeling.
Succes! ;)

http://www.redshift.com/~ray/R_is_for_respect/2009-R1-manuals.zip

Bedankt,
Heb hem daarvan kunnen downloaden en idd een goede uitleg over de koppeling.
Binnenkort maar es mee aan de slag en kijken wat ik tegenkom.
 
zijn er meer die last hebben dat wanneer het lichtje van ""lege tank" aangaat je binnen 5 km kan duwen?
 
zijn er meer die last hebben dat wanneer het lichtje van ""lege tank" aangaat je binnen 5 km kan duwen?
Bij mij niet meestal gaat het lampje branden ergens rond de 175km en dan gaat er iets van 12 liter in, dus zit er nog iets van 6l in en daar rijd ik toch wel meer dan 5km mee.
 
Maak me maar jaloers ja -O- ..... ;)

Arm is ondertussen al weer een tijdje uit het gips. Het gaat nog even duren voordat alles weer werkt, ik heb totaal geen kracht in mn pols en arm.

Een andere fiets vinden valt overigens ook nog niet mee. Er staat weinig te koop in bj 2010 - 2012.
 
Maak me maar jaloers ja -O- ..... ;)

Arm is ondertussen al weer een tijdje uit het gips. Het gaat nog even duren voordat alles weer werkt, ik heb totaal geen kracht in mn pols en arm.
Dat is niet zo mooi man!


Een andere fiets vinden valt overigens ook nog niet mee. Er staat weinig te koop in bj 2010 - 2012.
Ja, wel hoor. Over de grens staat zat mooi spul te koop.
 
Maak me maar jaloers ja -O- ..... ;)

Arm is ondertussen al weer een tijdje uit het gips. Het gaat nog even duren voordat alles weer werkt, ik heb totaal geen kracht in mn pols en arm.

Een andere fiets vinden valt overigens ook nog niet mee. Er staat weinig te koop in bj 2010 - 2012.

Beterschap iig!
 
Een kleine greep......

http://suchen.mobile.de/motorrad/ya...bicCapacity=750&maxCubicCapacity=1000&lang=de

Gebrauchte Yamaha YZF-R1 Angebote bei AutoScout24


Maar goed het is natuurlijk ook maar net welke kleurstelling je wel en niet mooi vind.
En wat heb je er voor over, prijs/reisafstand...... ;)

Thnkx, zie em nu pas ;). Kleur ben ik nog niet over uit. Ik ben tot de conclusie gekomen dat het geen volledig zwart of wit wordt. Daarnaast heb ik me bedacht dat ik een 2012 model wil. Dus het wordt of een anniversary, een blauwe of grijze :).

Maargoed, ik denk dat het nog minstens een maand duurt voordat mn linker hand het weer voldoende doet. Ik bekijk regelmatig het aanbod, maar vooralsnog heeft het weinig zin om er concreet op in te gaan.

Volgens mij past mijn Power Commander niet op een 2012 model, die ga ik waarschijnlijk te koop zetten. Ik weet nog niet of het carbonspul over te zetten is.
 
@M14 een PCV van 2009 past op alle rn22 modellen die 2012+ PCV is exact hetzelfde!

Voor mensen die nog een volledig uitlaat systeem zoeken, op ebay staat een zgan leovinci sbk uitlaat voor een prikkie 950 euro ofzo.
Geeft evenveel vermogen als akrapovic en het geluid is mooier!
 
Het is echt zo, heb er zelf een gehad...richard heeft hem overgenomen, ik had die in amerika besteld voor een 2012+ en ik kreeg een doosje met daarop 2009-2011 en die vent zei ook dat is hetzelfde alleen het type nr is veranderd..dus gewoon weer her gebruiken ;) ik heb nog een secondary fuel module liggen voor je!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan