R1 2009 vs R1 2012

Foxbuster

MF veteraan
14 jun 2006
1.015
17
Allen,

Ik zou graag jullie mening willen horen betreffende het uiterlijk en wat modificaties aan het uiterlijk! Ik kan er zelf niet helemaal uit komen en ik weet ook niet wat ik momenteel het mooiste vind en daarom wil ik graag jullie mening ook eens horen ;)

Het gaat om de R1 2009 in deze kleurstelling:
2a98jn8.jpg


En het gaat om de R1 2012 in deze kleurstelling:
Yamaha-R1-001.jpg


Daarbij zou ik de R1 2009 willen voorzien van zwarte wielen en de R1 2012 van witte wielen. Of zouden jullie de kleurstellingen zo houden? Graag ook dan beargumenteren waarom.

Photoshop foto's zijn in de maak :+

Ik heb de R1 2009 gekocht, maar ik twijfel of ik toch niet voor de R1 2012 moet gaan ;)

Alvast dank! :)
 
Laatst bewerkt:
Tja, meningen... Iedereen heeft er eentje.

Ik zou aan de zwarte niets veranderen. Het is in mijn optiek de mooiste van de twee. Daarbij zijn de gouden velgen prachtig aanvullend op andere gouden accenten (voorvork, logo). Helemaal af dus. Als je de velgen zwart maakt wordt het teveel eenheidsworst. all-black. Zonde. Bovendien komen zo de aftermarket velgen veel mooier uit.

Als je iets wilt veranderen, pas dan de remschakelset aan. Die wijkt alleen af.

Succes ;)
 
Tja, meningen... Iedereen heeft er eentje.

Ik zou aan de zwarte niets veranderen. Het is in mijn optiek de mooiste van de twee. Daarbij zijn de gouden velgen prachtig aanvullend op andere gouden accenten (voorvork, logo). Helemaal af dus. Als je de velgen zwart maakt wordt het teveel eenheidsworst. all-black. Zonde. Bovendien komen zo de aftermarket velgen veel mooier uit.

Als je iets wilt veranderen, pas dan de remschakelset aan. Die wijkt alleen af.

Succes ;)
:^ Ik vind ook de bovenste (zwarte mooier) en zou er niet aan veranderen behalve als je voor de all blacks (Nieuw-Zeelands rugbyteam) ben :Y
 
De rood/witte is geen originele 50th anniversary edition. Het laat mij twijfel of hij geen schade motor is. Er zijn een aantal aanwijzingen zoals de schetsplaten die origineel zwart zijn.
Daarbij heeft een R1 uit 2012 traction controle en dat heeft een 2009 niet.
Ligt natuurlijk helemaal aan het aantal km wat er mee gereden is. Mijn gevoel zegt de 2009.
Zeker door het feit dat de rood/witte geen originele is.
 
De rood/witte is geen originele 50th anniversary edition. Het laat mij twijfel of hij geen schade motor is. Er zijn een aantal aanwijzingen zoals de schetsplaten die origineel zwart zijn.
Daarbij heeft een R1 uit 2012 traction controle en dat heeft een 2009 niet.
Ligt natuurlijk helemaal aan het aantal km wat er mee gereden is. Mijn gevoel zegt de 2009.
Zeker door het feit dat de rood/witte geen originele is.
Ja, het is wel een originele 50th anniversary edition. Ik kan het zien aan een aantal details.
Kroonplaat, topkuip en de torksbouten van het subframe (die zijn half zwart gecoate)
Deze eigenaar heeft een compleet ander remschakelsetje gemonteerd, vandaar ook blanke heel plates. Origineel zijn ze idd zwart ;)
 
Laatst bewerkt:
Allen,

Ik zou graag jullie mening willen horen betreffende het uiterlijk en wat modificaties aan het uiterlijk! Ik kan er zelf niet helemaal uit komen en ik weet ook niet wat ik momenteel het mooiste vind en daarom wil ik graag jullie mening ook eens horen ;)

Het gaat om de R1 2009 in deze kleurstelling:
[afbeelding]

En het gaat om de R1 2012 in deze kleurstelling:
[afbeelding]

Daarbij zou ik de R1 2009 willen voorzien van zwarte wielen en de R1 2012 van witte wielen. Of zouden jullie de kleurstellingen zo houden? Graag ook dan beargumenteren waarom.

Photoshop foto's zijn in de maak :+

Ik heb de R1 2009 gekocht, maar ik twijfel of ik toch niet voor de R1 2012 moet gaan ;)

Alvast dank! :)
Als jij een R1 2009 heb gekocht, waarom post je dan niet een afb. van je eigen R1 2009 :?

Je plaats nu zo maar ongevraagd de zwarte R1 met alles erop en aan van mijn kameraad op het forum!
Plaats dan een universele zwarte R1 en een universele 50th anniversary edition.



Ik denk dat het sowieso een betere optie is om je eigen R1 2009 te posten. Dan weten mensen ook wat voor kleurstelling je nu hebt. We kunnen je vraag dan ook beter beargumenteren.
Even een andere kleurstelling/uitvoering van maken (kan) nogal wat bij komen kijken......
 
Laatst bewerkt:
Als jij een R1 2009 heb gekocht, waarom post je dan niet een afb. van je eigen R1 2009 :?

Je plaats nu zo maar ongevraagd de zwarte R1 met alles erop en aan van mijn kameraad op het forum!
Plaats dan een universele zwarte R1 en een universele 50th anniversary edition.



Ik denk dat het sowieso een betere optie is om je eigen R1 2009 te posten. Dan weten mensen ook wat voor kleurstelling je nu hebt. We kunnen je vraag dan ook beter beargumenteren.
Even een andere kleurstelling/uitvoering van maken (kan) nogal wat bij komen kijken......
Het enige wat ik doe is de mening vragen over een model. Dit zijn voorbeelden die ik zo van google heb geplukt, dus om hier nou ongevraagd moeilijk over te doen kan ik ook niks aan doen ;) Foto's staan gewoon openbaar en iedereen kan ze gebruiken. Wees blij dat ze als voorbeeld worden genomen :+

De motor komt morgen en ik heb nog geen hoge resolutie foto's!

Toch allen dank voor uw inzet tot dusver :)

Heb je DEZE zwarte op het oog of zo eentje die er op lijkt?
Eentje die er op lijkt ;)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik refereer naar deze (zwart op zwart), vond dat zo mooi :}
IMG_7041.jpg
 
Laatst bewerkt:
N
Het enige wat ik doe is de mening vragen over een model. Dit zijn voorbeelden die ik zo van google heb geplukt, dus om hier nou ongevraagd moeilijk over te doen kan ik ook niks aan doen ;) Foto's staan gewoon openbaar en iedereen kan ze gebruiken. Wees blij dat ze als voorbeeld worden genomen :+

De motor komt morgen en ik heb nog geen hoge resolutie foto's!

Toch allen dank voor uw inzet tot dusverEentje die er op lijkt ;)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik refereer naar deze (zwart op zwart), vond dat zo mooi :}
[afbeelding]

Mooie motor maar ik zou toch voorzichtig zijn met het plaatsen van foto's van mensen die ook op het forum zitten. Je zou de suggestie kunnen krijgen dat je zijn motor gaat kopen wat totaal niet het geval is.
De R1 in kwestie is behoorlijk gemodificeerd wat ook blijkt uit de reacties. Kijk naar de velgen en het vele carbon wat er op zit en nog veel meer.
In ieder geval veel plezier met je motor.
 
Ok, zal er op letten in het vervolg. Maar ik kan er niks aan doen dat die foto op google stond en mij een mooi voorbeeld leek en goed is van kwaliteit om even te laten zien wat ik bedoel ;)

Voor jullie oud vs nieuw
11233564_895536690506249_3709153297189115845_n.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan