R1 99' km.st. 35.250 exclusieve kleurstelling Rood/Zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.

R1fredR1

Die hard MF'er
5 apr 2007
941
0
Nijmegen
Hierbij biedt ik zonder er zelf van overtuigt te zijn mijn R1 aan,
ik moet er 4500 euro voor hebben en dat is veel geld maar hij is het wel waard alleen al gezien de km/stand , 35.250.

Dik 2 jaar met heeeeeeel veel plezier op gereden , alleen te weinig (plusminus 10.000)en dus denk ik eraan om maar weer een auto te kopen, want in de winter rij ik sowieso niet op de motor.

2 jaar geleden helemaal origineel gekocht maar er is inmiddels al van alles aan veranderd,
te veel om op te noemen maar ik ga het toch proberen zonder iets te vergeten. :P

Irridium dubbel bubbel ruitje
YZF handvatten
Kroonplaatsticker carbonlook
Tankvullingsdeksel carbonlook sticker
LSL stuurdemper
Rode rimstriping
Carbonnen hugger
Carbonnen heelplates
Carbonnen kettingbeschermer
Achterlichtunit met geintregeerde knippers
Spiegels met geintregeerde knippers
Kuipwerk strakgemaakt en opnieuw gespoten
Kont ook rood laten spuiten
Staalommantelde remleidingen voorzijde
ZGAN MPP 2ct banden
Mono-seat meegespoten
Nieuwe stickerset rondom
Bleu vision koplampen lampjes
L/R passagiers voetsteuntjes verwijderd
R1 uitlaat ophang beugel
MIVV uitlaatdemper (12cm ingekort)
Dyno-kit
K&N openlucht filter
Nummerplaatbevestiging netjes verkleind

waarschijnlijk ben ik wel nog wat vergeten :?
Edit : ketting/tandwielen zijn nog prima in orde



toen ik um kocht
1001461n.jpg


nu na een aantal veranderingen
1007717.jpg

1007718.jpg

1007719.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hierbij biedt ik zonder er zelf van overtuigt te zijn mijn R1 aan,
ik moet er 4500 euro voor hebben en dat is veel geld maar hij is het wel waard alleen al gezien de km/stand , 35.250.

2 jaar geleden helemaal origineel gekocht maar er is inmiddels al van alles aan veranderd,

toen ik um kocht
[http://img257.imageshack.us/img257/3097/1001461n.jpg (afbeelding)]


was toen je hem kocht ook niet bepaald origineel hoor.
99 was deze kleurstelling of uiteraard blauw:

full


zwarte onderkuip is van 2000

vraagprijs is wel netjes denk ik,
maar je moet maar net iemand treffen die het ook daadwerkelijk mooier vind dan origineel.
 
Laatst bewerkt:
was toen je hem kocht ook niet bepaald origineel hoor.
99 was deze kleurstelling of uiteraard blauw:

[http://www.motor-forum.nl/forum/download_document/785954/0b5f3357539abc76f19bd1a19d20133d (afbeelding)]

zwarte onderkuip is van 2000

vraagprijs is wel netjes denk ik,
maar je moet maar net iemand treffen die het ook daadwerkelijk mooier vind dan origineel.

Dat van die onderkuip wist ik maar vond het niet de moeite waard om te vermelden O-)
 
Laatst bewerkt:
Mooie fiets. Ruilen voor mijn FJ1200? Die hoef ik namelijk ook niet per sé kwijt :+
 
vind het wel een stoer ding en ziet er (in mijn ogen) beter uit dan die 100 in dozijn r1/r6 zelfde als vroeger die aerox (en golf 4)
zie je 1000x per dag niks leuks aan terwijl het wel leuke dingen om naar te kijken zijn maar ze verassen je niet meer en die maakt het niet weer iets leuker om na te kijken

ben geen ss liefhebber maar kan het wel warderen als je net wat anders wil zijn als al die anderen suc6 met de verkoop
 
vind het wel een stoer ding en ziet er (in mijn ogen) beter uit dan die 100 in dozijn r1/r6 zelfde als vroeger die aerox (en golf 4)
zie je 1000x per dag niks leuks aan terwijl het wel leuke dingen om naar te kijken zijn maar ze verassen je niet meer en die maakt het niet weer iets leuker om na te kijken

ben geen ss liefhebber maar kan het wel warderen als je net wat anders wil zijn als al die anderen suc6 met de verkoop

Thanx, krijg ook eigenlijk alleen maar positieve reacties op de motor 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan