R1 circuitracer bj 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

wheelyking

Die hard MF'er
9 mei 2003
656
2
Zaandam
kort geleden gekocht en nu toch maar weer weg.

ik heb twee stukjes gereden en krijg door de clipons last van mijn pols. die is twee keer gebroken geweest.

gekocht met :

wp schokdemper en veer achter en wp binnenveren voor.
wp stuurdemper
akra uitlaat systeem
crash protectors
krukas is lichter gemaakt
cilinderkop is geflowd

zijn vrpr was 3250 en mijn pr is nu 2900 euro.

papieren aanwezig. motor komt uit belgie. en kenteken is volgens mij mogelijk.
full
 
Laatst bewerkt:
was fons zo'n sloper ? de r1 ziet er echt heel goed uit. plaatje om te zien en een lust om mee te knallen.
 
die lupo trekt helemaal niks... geen trekhaak wel 1 op 33

mischien is het geen gek id om hem eens op zandvoort te showen. ben alleen bang dat het net zo afloopt als de laatste mooie R1. wel een 2.04 maar geen strakke tank of kuipen meer :+
 
binnenkort mischien wel te zien in zijn naakie. en dan ook met kenteken. hou de site in de gaten
 
je bent te vroeg.. als die der van de winter nog staat (kan toch haast niet) dan stuur me maar een PM :Y
 
te vroeg ? gewoon doen joh !

geld is op..

ben me huidige R1 nog steeds op aant lappen van een crash van vorig jaar, heb me auto in de prak gereden afgelopen winter en ben deze ook op aant maken, en ik ben werkloos en ben deeltijd HBO student

dus nog ff wachten O-)
 
Laatst bewerkt:
goed he. en zelfs nu zie ik nog ruimte om weer wat aan de prijs te doen. :p

maar dan word het wel eens wat.

mischien bouw ik de hele zooi wel onder mijn streetfighter. dan heb ik een hele dikke fighter (vind ik dan) en verkoop ik een wat minder dikke circuitfiets. met niks erop en eraan.

en dan kan ik natuurlijk nog veel meer met de prijs doen. tot die tijd dacht ik dat 3250 geen gek id was voor deze fiets. :N
 
een goeie schop onder zijn hol kan hij wel gebruiken in het nieuwe seizoen. dus bij deze een beste punter. en om het allemaal nog wat cooler te maken pas ik ook de prijs aan.

met wp opties 3100

zonder wp opties
helemaal beroofd van zijn blauwe spul behalve kuipdelen
deuk in de tank mat zwart achterkantje en extra tank zonder lak en deuk

kost hij 2250

allemaal vrpr dus doe er je voodeel mee
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan