R1 en bochtenwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

R1Sjonnie

Banned User
4 jun 2004
14
0
Hmmm, volgens mij ging er iets niet goed met voorstellen. Zit nu ineens een slotje op.

Nou, goed, dan vraag ik het hier nog maar een keer. Heeft er iemand nog tips om een R1 beter de bocht in te leggen. Kan er namelijk niets van.
Misschien had ik toch eerst met een andere motor moeten beginnen, maar ja, heb hem nu gekocht op financiering, dus daar kan ik niet meer vanaf.

Alles tips zijn welkom, zelfs van Jan-Jaap

op de eerste plaats welkom

enne een R1 kopen en niet kunnen sturen |( extra cursusje of 2 dan maar.... VRO.

Enne kalm aan, please. Omega voorziet anders het volgende topic al aankomen :X

Hmmm, volgens mij ging er iets niet goed met voorstellen. Zit nu ineens een slotje op.

Nou, goed, dan vraag ik het hier nog maar een keer. Heeft er iemand nog tips om een R1 beter de bocht in te leggen. Kan er namelijk niets van.
Misschien had ik toch eerst met een andere motor moeten beginnen, maar ja, heb hem nu gekocht op financiering, dus daar kan ik niet meer vanaf.

Alles tips zijn welkom, zelfs van Jan-Jaap

Ja, is ook niet echt handig geweest he, om maar meteen voor de looks te gaan. Maarja, zou zeggen, neem een paar goede cursussen. Een vro'tje ofzo. Of een paar extra rijlessen :X

Rijden rijden rijden en nog eens rijden.

Ervaring opdoen heet het ook wel. VRO's oid kunnen daarbij helpen.

Doe rustig aan, anders leg hem een keer neer ipv in de bocht :X

Ja, is ook niet echt handig geweest he, om maar meteen voor de looks te gaan. Maarja, zou zeggen, neem een paar goede cursussen. Een vro'tje ofzo. Of een paar extra rijlessen :X

Tsss, ga lekker brommeren wijsneus. Rijd je het "wat uit het achterste van een koe komt" voor de ogen.

Tsss, ga lekker brommeren wijsneus. Rijd je het "wat uit het achterste van een koe komt" voor de ogen.

Zeker omdat je mij niet wou voorlaten en daarom maar in een, net door de boer bemest, weiland inrijdt.

En voor de rest, gaaaaaaaaaaaaap

Wat maakt 't nou uit hoe je dat ding de bocht in legt? :?
Details zijn dat, volkomen onbelangrijk.

Gewoon zorgen dat je gebruikte sliders van iemand kunt krijgen of kopen, een paar door een ander afgeragde racebandjes erop en dan naar 't terras. 8-)

Had effe geen behoefte serieus te reageren. :)

Eerst zeg je dat je er niets van kan, en dan ga je anderen afkraken en zeggen dat je goed kan rijden. Vraag dan niets en zoek het lekker zelf uit |(

Ja, sorry, heb je wel gelijk in. Maar wordt zo gek van die reacties van die brommerrijders, koop een echte motor. Vieze stinktweetakten.

En voor de rest ben ik op zoek naar tips. Heb bij wijze van spreken al moeite om een oma in een micra bij te houden in de bocht. Ik vind het gewoon dood eng. Mijn leraar zei atlijd dat ik doro de bocht moet heenkijken, maar kijk toch liever voor me op de weg of er niets op ligt.

Wat maakt 't nou uit hoe je dat ding de bocht in legt? :?
Details zijn dat, volkomen onbelangrijk.

Gewoon zorgen dat je gebruikte sliders van iemand kunt krijgen of kopen, een paar door een ander afgeragde racebandjes erop en dan naar 't terras. 8-)

Had effe geen behoefte serieus te reageren. :)

Ja, dat heb ik dus ook al allemaal. Allen zit ik met het probleem van als we nu ooit een keer samen gaan rijden met de mensen tegen wie ik altijd heb lopen opscheppen, dat ze me doorkrijgen. En dat kan natuurlijk niet. Dus daarom moet ik zorgen dat ik ook zeker wel met mijn knie de grond kan raken. Buurman word ook gek van het uitlenen van zijn haakse slijper.

Wat is het beste, gewoon een keer met hoge snelheid de bocht induiken???

Ja, sorry, heb je wel gelijk in. Maar wordt zo gek van die reacties van die brommerrijders, koop een echte motor. Vieze stinktweetakten.

En voor de rest ben ik op zoek naar tips. Heb bij wijze van spreken al moeite om een oma in een micra bij te houden in de bocht. Ik vind het gewoon dood eng. Mijn leraar zei atlijd dat ik doro de bocht moet heenkijken, maar kijk toch liever voor me op de weg of er niets op ligt.

Je vindt het doodeng, maar koopt toch al eerste motor een R1????

Ben jij nou zo dom of zijn wij nou zo slim....?

:X

Je vindt het doodeng, maar koopt toch al eerste motor een R1????

Ben jij nou zo dom of zijn wij nou zo slim....?

:X

Blijkbaar zijn jullie zo slim, want hoe dom kan het zijn om een R1 te kopen. Zijn toch de beste/snelste/mooiste motoren. Vooral om stoer te doen tegen de dames (die hebben er toch geen verstand van, uitzonderingen daargelaten)

gewoon heel veel gaan rijden daar leer je het meest van. en dat je een r1 hebt gekocht moet je toch zelf weten!!de 1 begint op een rgv en de ander op een r1 veel succes en veel veilige km

wat ik altijd deed in het begin met een bocht in kijken:is ver kijken en dan weer voor je.en gewoon een beetje klote met de houding op je motor.

trek je niks van al dat gezeik aan de meeste hier hebben een grote bek en kunnen allemaal niet sturen.
gewoon lekker rijden en dan komt het allemaal vanzelf.
greetzz

Laatst bewerkt:
Ik denk dat het hier goed visweer is :+ .

Zelf geef ik de voorkeur aan een opgefokte golf GTI en dan motorrijders uitdagen om stoplichtsprintjes met mij aan te gaan. Vooral die Ri rijders trek ik snot voor hun ogen :)

Ach als jij het beter weet dan je instructeur |(

Ga maar lekker hard rechtdoor rijden, is toch veel leuker :P

Blijkbaar zijn jullie zo slim, want hoe dom kan het zijn om een R1 te kopen. Zijn toch de beste/snelste/mooiste motoren. Vooral om stoer te doen tegen de dames (die hebben er toch geen verstand van, uitzonderingen daargelaten)
Ze hebben er meer verstand van dan jij kennelijk.

wij zijn slim :+ hehe, tjha neej ik denk dat je gewoon moet rijden rijden rijden en dan steeds meer/verder durft

Dit moet toch wel iemand zijn die niks te doen heeft op vrijdagmiddag en een extra accountje aanmaakt voor de gein hoop ik?

Dit kan je toch gewoon niet menen???

Ik denk dat het hier goed visweer is :+ .

Zelf geef ik de voorkeur aan een opgefokte golf GTI en dan motorrijders uitdagen om stoplichtsprintjes met mij aan te gaan. Vooral die Ri rijders trek ik snot voor hun ogen :)

Nee, geen gti, niet spannend. Ik rijd GSI, en uitdagen doe ik genoeg. Vooral leuk als ze eerst snel wegrijden, om daarna lekker snel achterop te komen rijden. Je moet ze eens boos zien kijken dan. Prachtig. houd voor de rest wel goed afstand hoor in de auto, houd er altijd een autolengte tussen.

En RGV, wat is dat, een 250cc brommertje, hoe snel kan dat zijn. Wil het wel eens proberen als ik wat betere controle heb. Dan houd je me helemaal niet meer bij met zon ding. Jouw top heb ik in de 1 volgens mij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan